Wat kan ik als ondergrond gebruiken voor een groot hart met papier mache? (zie uitleg)

Voor surprise heb ik mijn vriend, ik wil van papier mache een hart maken van ongeveer 1,5 meter hoog.
Wat kan ik als ondergrond gebruiken?

ze hebben ballonnen in een hart van 1,5 meter hoog maar die kosten 10 euro op de site. Dat vind ik teveel geld voor een ballon.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.3K

Antwoorden (4)

Neem een paar gewone balonnen als basis. Maak dan een skelet van kippengaas. Maak daaroverheen het hart van papiermache.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan 2 van die langwerpige ballonnen gebruiken.
maak ze aan elkaar vast in een v vorm.
daar omheen kan je dan een hartvorm maken.
13 jaar geleden
Op de site van Pinkelotje staat hoe het moet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerste zin: "Blaas een (harten)ballon op en knoop hem dicht. " In vraag: ze hebben ballonnen in een hart van 1,5 meter hoog maar die kosten 10 euro op de site. Dat vind ik teveel geld voor een ballon. een - dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat harten ballon staat tussen haakjes, met wat lijm een kartonnen hart erop plakken moet lukken.
Met een beetje fantasie kom je ver.
Ik zou kippengaas gebruiken.