wat zijn originele WO II militaria spullen meer waard over pakweg 30 jaar t.o.v nu,uitgerekend in procenten?

met name duitse verzamelobjecten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
ronron1212
13 jaar geleden
dat kun je niet voorspellen.

Het beste antwoord

Wat de gek ervoor geeft!
Het kan qua waarde een paar keer 'over de kop gaan', of tegenovergesteld: geen hond heeft er dan nog interesse in.

Kortom, we weten het (nog) niet.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een liefhebber en/of verzamelaar zal over 30 jaar 20% tot 25% meer betalen, dit komt niet alleen doordat de spullen "meer"waard worden, maar ook de inflatie van de komende 30 jaar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb weleens wat spullen gezien op een markt in Berlijn maar dat ging meer om kledij en munten uit die periode,
of die kleren echt uit die tijd kwamen twijfelde ik een beetje aan, maar die munten waren wel echt en vrij prijzig.
Die munten waren vanaf 50 euro maar heb ze ook zien liggen van een paar honderd euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is mede afhankelijk van de schaarsheid. Beste manierom erachter te komen is door het lekker te blijven verzamelen!