Hoe kan je het beste een keuze maken uit min-of-meer dezelfde dingen?

Toegevoegd na 4 minuten:
Het gaat hier om iets van 100 min-of-meer dezelfde producten...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik maak nogal eens de fout geen keuze te kunnen maken (dat betreft zowel koekjes in de supermarkt, het kopen van nieuwe drumstokken,als de aanschaf van een andere auto). De keus is vaak ook zo gigantisch, dat je door de bomen het bos niet meer ziet en maar blijft uitstellen onder het mom van " ja, maar,als, dus, want" etc. Vaak kom ik na lang uitstellen en afwegen uiteindelijk dan toch tot de conclusie dat mijn eerste keus de beste was en je dan realiseert dat je bij dat product een goed gevoel had, dat het je meteen aansprak, dat het voldeed aan je verwachtingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

kop of munt gooien .50% kans op beiden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij kleding moet je kiezen uit die ene die lekkerder zit

bij andere dingen gewoon je gevoel en je verstand volgen, dan weet je bijna altijd zeker dat je het goede hebt gekozen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hieruit kan je heb beste kiezen vanuit je instinct. Kiezen met je instinct heeft aantoonbaar de meeste kans op succes! Dit wordt meestal aangegeven met de motto:

"je eerste keuze is meestal ook de beste".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vooraf relevante criteria opstellen en aan de hand daarvan kiezen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ine mine mutte !