Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je het beste een keuze maken uit min-of-meer dezelfde dingen?

Toegevoegd na 4 minuten:
Het gaat hier om iets van 100 min-of-meer dezelfde producten...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
599

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik maak nogal eens de fout geen keuze te kunnen maken (dat betreft zowel koekjes in de supermarkt, het kopen van nieuwe drumstokken,als de aanschaf van een andere auto). De keus is vaak ook zo gigantisch, dat je door de bomen het bos niet meer ziet en maar blijft uitstellen onder het mom van " ja, maar,als, dus, want" etc. Vaak kom ik na lang uitstellen en afwegen uiteindelijk dan toch tot de conclusie dat mijn eerste keus de beste was en je dan realiseert dat je bij dat product een goed gevoel had, dat het je meteen aansprak, dat het voldeed aan je verwachtingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

kop of munt gooien .50% kans op beiden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij kleding moet je kiezen uit die ene die lekkerder zit

bij andere dingen gewoon je gevoel en je verstand volgen, dan weet je bijna altijd zeker dat je het goede hebt gekozen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hieruit kan je heb beste kiezen vanuit je instinct. Kiezen met je instinct heeft aantoonbaar de meeste kans op succes! Dit wordt meestal aangegeven met de motto:

"je eerste keuze is meestal ook de beste".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vooraf relevante criteria opstellen en aan de hand daarvan kiezen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ine mine mutte !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding