Waarom kan je bij priveberichten je ontvangen bericht niet zien?

Als ik een prive bericht heb ontvangen en wil gaan beantwoorden, dan heb ik opeens een leeg invoerveld.

Om Outlook als voorbeeld te nemen : Als je een email krijgt dan zie je ook het ontvangen bericht als je gaat antwoorden. Is dit handig om ook toe te passen op GV?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Bij mij doet hij het wel gewoon goed. Weet je zeker dat die persoon nog bestaat en niet dat zijn account is verwijderd voor spammen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach ja... Ik sta ook in 2 van de 3 top 10's... Heb vandaag alleen niets van je ontvangen Farstar.;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik Firefox en Safari ik denk dat ik er daarom geen last van heb.

Andere antwoorden (1)

Ja zeker, dan weet je tenminste waar je op moet antwoorden.

Wat ik ook lastig vind is de "Re: Re: Re: Re: Re: Re: Onderwerp"

Toegevoegd op 27-05-2009 10:41:22
Het gaat fout in Explorer en Chrome iig.
Ik zal even een printscreen toevoegen.

Toegevoegd op 27-05-2009 10:46:33
Wat ik doe is het volgende, ik krijg een privebericht, die wil ik beantwoorden en dan krijg ik het vorige berichtje niet te zien waar op ik wil antwoorden, maar is het schermpje leeg. Zie afbeelding
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gelukkig, ik dacht bijna dat ik het verkeerd begrepen had.