Is het wel veilig om nu wat door tnt te laten versturen?

Ik moet een best wel duur pakket versturen via tnt post. Ik ben bang dat er chaos ontstaat nadat de staking van tnt voorbij is en het pakket ergens kwijt zal raken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+

Antwoorden (4)

De pakketpost gaat gewoon door en mijn bestelde pakje werd keurig geleverd door TNT vandaag.
Maar ik heb ook gewoon post gekregen. Blijkbaar een tevreden postbode..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou niet weten wat daar gevaarlijk aan is. Momenteel zijn ze in staking, maar dat is morgen over.
Gewoon versturen, eventueel met garantiepost, is wat duurder.

Mocht je toch nog twijfelen, dan is er ook nog altijd DHL:
http://www.dhlforyou.nl/Pages/default.aspx

Ze zijn goedkoper dan TNT, maar het pakje is dan ook altijd minimaal één dag langer onderweg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de pakket post gaat gewoon door en de belangrijke post ook zoals rouw kaarten enzo.. dus geen probleem stuur maar gewoon op hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet waar je woont en waar het pakket heen moet .
Bij een pakket is het zeker de moeite waard om het via
parcel te versturen en het wordt niet door de douane open gemaakt .
En het is ook nog goedkoper dan tnt .