Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand met welke ontwikkelingen Apple bezig is op korte of lange termijn?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
552

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dat is een goed bewaard geheim van Apple, maar dat geld voor meerdere bedrijven.
Je ziet dat Samsung nu reeds een rechtzaak tegen zich heeft lopen, daar er sprake zou zijn van patent-breuk.
Dus ik denk dat we gewoon moeten wachten, tot er weer "per ongeluk" een tipje van de sluier word opgelicht.

Als je globaal bekijkt, op welk doel Apple zich nu richt, dan verwacht ik dat ze de weg die ze hebben ingeslagen met de I-Pad verder zullen door ontwikkelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik den dat de volgende stap is dat ze de ipod classic vernieuwen, en de shuffle misschien ook.... en anders zullen ze zich vast wel richten op de ipad, en een iphone over een paar jaartjes (ook de itouch over een paar jaartjes denk ik)

maar dir weet ik niet zeker, ik heb apple alleen eentijd in de gaten gehouden, met de nieuwe apparaten die ze maken, en deze manier lijkt mij wel logisch....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding