Wat is het verschil tussen een onnozel antwoord en een andere benadering?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Een onnozel antwoord is soms alleen een mening, en soms gewoon totaal geen antwoord.

Bijv. op de vraag wat het leukste typetje was bij carlo er irene werd geantwoord dat iemand er niets aan vond. Dat is een mening en geen antwoord
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
onnozel en een andere benadering is gelijk aan elkaar...
het andere dat je bedoelt is de waarheid, al dan niet met bronnen... al het andere is in feite onnozel gebazel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je zomaar iets neerzet zonder onderbouwing vind ik het onnozel. Zeker als gevraagd wordt om een mening is een onderbouwing van je mening wel zo handig. En als gevraagd wordt om een gedegen antwoord is een bronvermelding of een uitleg ook wel prettig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In 1 woord: perceptie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een onnozel antwoord is een antwoord geven zonder het te weten en/of zonder er goed over nagedacht te hebben.

Toegevoegd op 26-05-2009 19:27:13
Bijv. een middel dat gebruikt wordt tegen huidschimmel adviseren voor behandeling van een muur.