Beste Sophie,
in mascara zit vloeibare afwasbare inkt.
Als je dat op je wimper doet komt de inkt op je wimper en dan worden je ogen mooi zwart, met een mascara borsteltje maak je het effect deste groter, ook een wimperkruller is handig, maar dat doe je voor je mascara opdoet. SUC6
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je maakt meer contrast daardoor krijg je dat het er meer uitspringt en dat was het doel van de mascara... Iedereen blij, de producent, jij en je toekomstige vriendje, die dan dan onweerstaanbaar vindt...
Oh ja en mascara is zwart (wellicht net als inkt is het roet)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die dan dan??
hihi... :) niet lullig bedoeld hoor, ik maak ook wel 'ns spelfouten...
Da's erg persoonlijk. Persoonlijk vind ik dat dan ook juist meestal niet zo mooi.