In Nederland spreekt men over het a.p. Amsterdam,s pijl maar hoe noemen de duitsers en de fransen het ( IN HUN IJGEN LAND)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dyslectisch is de vragensteller.......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nonsens, de vraag is gesteld antwoorden en niet zeuren. Waarschijnlijk doet jou tekenhandschrift mij pijn aan de ogen.

Antwoorden (2)

In 1879 werd Pruisen aangesloten op het NAP. Het peil heet hier Normalnull (NN = NAP).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Duitsland: Normalnull (gelijk aan NAP) en in Frankrijk Mètres dàltitude (gemiddelde niveau Middellandse zee bij Marseille tussen 1895 en '97).