Ik heb laatst een Kubota b1750 ik heb hier alleen geen handleiding bij gekregen weet iemand een goede site waar je die kun downloaden?

Ik heb al veel sites afgezocht maar ik kan niet echt iets duidelijk vinden en als het iets is is het frans en duits en moet je er vaak belachelijk veel geld voor betalen.
Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen.

al vast bedankt.

mvg marijn

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

misschien staat de juiste handleiding in de bron
suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vraag eens bij gebr. de vor in aachterveld ,deze waren jarenlang de importeur van kubota, verder in nu prins in maasdijk de importeur voor de motoren van kubota ,ook daar zzou je terecht moeten kunnen met je vragen