Hoeveel kost een gemiddelde pot muurverf ? (inhoud zelf te bepalen) En hoeveel m² kun je daarmee bestrijken?

Deze vraag stel ik omdat ik berekeningen moet maken voor een vestigingsstudie omtrent een Bed&Breakfast zaak.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.3K

Antwoorden (4)

Trimoldek Muurverf - 1 laag dekkend - kleur

Trimoldek Muurverf is een zeer goed dekkende oplosmiddelvrije matte muurverf voor buiten en binnen. Let op: RAL9001 en RAL9010 kunnen worden besteld bij 'Muurverf wit'.

10 liter, goed voor 70-90 m²
10 LITER ELDERS €139,90
fremar
13 jaar geleden
Het aantal meters dat je met een pot muurverf kunt beschilderen is afhankelijk van de ondergrond, is de ze glad of ruw, is deze al eens eerder geschilderd geweest of niet, wordt de muur voorbehandeld?
De prijs kan verschillen afhankelijk van het merk en de kwaliteit én of de verf ergens in de aanbieding is of niet.
Kortom, zo 1,2,3 geen prijsindicatie vast te stellen.
jc54
13 jaar geleden
Tsja,

dat verschilt enorm. Een mooie vlakke muur die gemiddeld zuigt die je met een normale muurverf zou verfen verbruikt wellicht maar een liter per 8-10 vierkante meter. Echter, een structuurverf die je opbrengt of bij sterk zuigende ondergronden kan je uitgaan van slechts 2-5 vierkante meter per liter. En een pot muurverf kost je voor 10 liter snel rond de honder euro.

Natuurlijk is een pot latex van de gamma ook op de muur te smeren, waar je dan maar een eurotje of 50 voor neertelt, de tien liter.

Er vanuiot gaan de dat een schilder in dienst wordt genomen moet je natuurlijk ook het uurloon van de schilder meenemen. Een profi verf overzicht vind je hier: http://www.schildersverf.nl/categories/Muurverf-1484.html

Latex spuiten hebben we hier laten doen voor 1,50 euro de vierkante meter, inclusief materiaal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een eenvoudige binnenmuurverf zit zo omnabij de 60 euries. Verbruik circa 5-7 m² .
Kies je voor een professioneel merk, die ook nog eens goed reinigbaar en anti bacterieel is (zeker wat betreft de voedingsindustrie). Dan ga je al snel naar de 250 - 300 euro. Verbruik circa 8 - 10m2.