Hoe voorkom je dat je nare dromen hebt,bijv over een kinderlokker,je bent dan wakker en dan ben je te bang,hoe kan je dit voorkomen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Antwoorden (2)

breng jezelf in een ander sfeer, dat kan je doen door een boeiend boek te lezen of film te kijken bv...succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij is het heel moeilijk invloed op je dromen te hebben. Als je vlak voor het slapen gaan erg denk: NIET over dromen, NIET doen, zie ik de kans nog groter dat het wel zo is.
Het je niet (overdag) een soort angst voor een kinderlokker, misschien helpt het je als je ruim voor het slapen gaan er eens met iemand over praat, hoe groot bijv de kans is dat het je overkomt (is feitelijk klein, kans op een auto ongeluk is, gok ik groter) en hoe je je kunt wapenen. Als je daar meer vertrouwen in hebt blijft de droom misschien 's nachts weg.
Je bent vast ouder dan mijn kinderen toen die (heel soms) bang van iets waren. Wij zetten dat de "speciale boevenwegjaag doos (of zoiets) " onder het bed en dat gaf zoveel vertrouwen dat er ook geen dromen over waren. Kun je toch proberen, maak je eigen "beschermding" geeft niks dat je het overdag raar vindt als het maar helpt.
Tot slot kun je iets in je kamer veranderen (klein lampje aan) met het idee dat je dan niks kan overkomen, is ook fijner ALS je toch eens wakker wordt 's nachts
sterkte