kun je aardstralen zelf meten?

ik kan namelijk wel water "meten"met een 2 stukjes ijzer, maar aardstralen heb ik nog nooit gevoeld

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
8.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan, en wel met dezelfde stukjes ijzer waar je water mee kunt vinden. Ik heb er een cursus voor gevolgd, is machtig interessant. Als je erin geinteresseerd bent zoek dan eens op of er workshops voor zijn waardoor je heel praktisch gericht een begin kunt maken.

Het beste antwoord

Dat je ze nooit gevoeld hebt, betekent misschien wel dat ze er dus niet zijn.

Er bestaan mensen en organisaties die zich toeleggen op het onschadelijk maken of neutraliseren van stralingen en stoorvelden.
Wichelroedelopers.
met de wichelroede kunnen omgaan en alle vertouwen hebben in de werking er van, en praktisch (dus niet wetenschappelijk) kunnen aantonen dat de wichelroede werkt en dat aardstraling wel degelijk bestaat.

http://members.home.nl/hans.krabbenbos/aardstraling.htm

Zoals in alle beroepen zijn er goede en slechte uitvoerders en met name de slechten kunnen zodanige publiciteit opleveren dat het hele vakgebied een slechte naam krijgt, juist omdat het al om iets ongrijpbaar gaat.

http://www.huisinbalans.nl/info/aardstralen.asp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Doe een gouden ring aan een stukje draad en je zult zien dat deze op bepaalde punten uitslaat, dwz dat de ring niet meer haaks onder de draad hangt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Nee, dit kan niet. Als dit zou werken, zou je een prachtig bewijs hebben dat aardstralen zouden bestaan. Met dat bewijs zou je ruim meer dan een miljoen kunnen verdienen, plus eeuwige roem. Dat is nog nooit iemand gelukt. Ook op andere manieren is er nog nooit iemand geweest, die heeft kunnen laten zien dat aardstralen bestaan. Ook mensen die helemaal zelf mochten kiezen op welke manier ze zouden laten zien dat aardstralen bestaan, is dat niet gelukt. Dat geeft te denken, toch?