Donald Duck, Suske Wiske, Kuifje..

ehm.. even zonder gekheid. Waarom mag een boek niet dik zijn? De Lord of the Rings is een geweldig boek, maar dik.

De aanslag van Harry MUlisch is niet dik, en vind ik een mooi boek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is natuurlijk redelijk smaak en leeftijd gebonden.

In de categorie spannend, probeer eens een boek van Harlen Coben. Leest heerlijk weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je echt een goed advies wilt, zou je naar de bibliotheek kunnen gaan. Als je daar vertelt wat je leuk vindt, wat je al gelezen hebt en dergelijke, dan weten ze daar waarschijnlijk precies de boeken te vinden die je leuk zult vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Brilliant advies Hippo. +
De Harry Potter reeks leest lekker weg.
Misschien wat ouderwets maar de Bob Evers serie bevat leuke jongensverhalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gouden ei van Tim Krabbé

Toegevoegd na 16 seconden:
Ook geschikt voor je boekenlijst ;)