Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

BNR radio zojuist:..." hoe kunnen je medewerkers aan jou als hun leidinggevende ZIEN dat je klanten belangrijk vindt?"...?

None

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (6)

Door je glimlach?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je uitsraling ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Aan de manier waarop je klanten tegemoet treedt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niet. Dat zijn psychologische processen waar we de vingers nog niet achter hebben. Zelfvertrouwen uitstralen naar mensen die onzeker zijn lijkt effectief. Misschien is het zo iets? De sociale groep na apen misschien?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mimiek, lichaamshouding,manier van benaderen, uitstraling
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
goed voorbeeld doet volgen. Doordat je consequent de belangen van de klant benadruk naar je mederwerkers merken zij dat dit echt waarde heeft voor jou. En natuurlijk moet je hier ook serieus mee omgaan en niet alleen doen alsof.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing