Wat zijn volgens jou de meest onzinnige bezigheden van de ´hedendaagse´mens ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik vind dit een beetje dubbel...

Wat ik onzinnig vind kan voor de ander juist heel zinnig zijn...

En wat hebben we eraan om elkaar af te kraken, of iets nu wel of niet zinnig is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

dit, gamen en een puzzel maken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zich voortplanten en praten over tijdreizen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
TV kijken vindt ik wel een hele onzinnige bezigheid. zeker als je kijkt naar wat er eigenlijk allemaal voor onzin op komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De hele dag met je mobieltje aan je oor rondlopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
TV kijken... Je krijgt allemaal leugens en onwaarheden te zien... Het kost heel veel tijd en je gaat je er slecht bij voelen... en je leert er niets van, hooguit een paar trivialiteiten... Je vervreemdt van je omgeving en ze schreeuwen je steeds aan via de continue stroom aan reclame...

Alles wat waardevol is, kost een hoop geld... Wil je in een goede snelle auto rijden, dan kost dat handenvol geld, wil je lekker vrij en ruim en exclusief wonen, dan kost dat handenvol met geld... En alles wat je (bijna) gratis krijgt is precies het tegenovergestelde, het is niet exclusief, het is niet waardevol, het is je niet van dienst... Dat geld voor ongeadresseerde reclamefolders en voor de TV... Dus dat is het meest onzinnige van de hedendaagse mens...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Over elk mogelijk klein ding in discussie gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oorlog voeren. Gelukkig doen we dat niet massaal, maar toch nog steeds teveel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
elke dag naar je werk gaan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit zijn naar mijn mening de dingen die tijd kosten maar geen of negatief nut opleveren:

Dit soort vragen beantwoorden, naar de commerciële zenders op TV kijken, oeverloos vergaderen, op Wilders stemmen, etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gamen, chatten, tv kijken, kloten met je mobieltje..........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
't is maar hoe je het bekijkt.
voor de persoon die de bezigheid uitvoert heeft het altijd zin. Niets doen kan ook heel zinvol zijn vanwege het ontspannende effect. Sportvissen lijkt misschien onzinnig, maar voor de visser is dat het niet, en ook niet voor de verkoper van visgerei.
Over een tijdsduur van miljoenen jaren, over de levensduur van onze soort heen heeft niet zin, want de natuur heeft geen doel. In die optiek is ons hele bestaan dus zinloos.

Toegevoegd op 24-05-2009 12:13:55
correctie;
"over de levensduur van onze soort heen heeft nietS zin"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar een formule 1 wedstrijd kijken op tv, terwijl het buiten geweldig mooi weer is.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Niet iedereen houdt van warme, zonnige dagen! Zonlicht kan ook ongezond zijn en huidziekten veroorzaken.