waarom neemt de agressie hand over hand toe een wind laten is al voldoende

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

omdat Nederland steeds dichter bevolkt raakt en dan is het iets typisch dierlijks om lichtgeraakt te gaan worden. Er is een heel bekend experiment gedaan met een rattenkooi waar steeds meer ratten bij gedaan werden. Ze gingen steeds meer met elkaar vechten. Hetzelfde geldt voor mensen hoe meer mensen er opeen worden gepropt hoe asocialer iedereen wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Windjes laten in een drukke rij is ook wel erg onbeleefd.
Dat hierdoor een vechtpartij uitbreekt is vast niet de eerste keer.

Dat neemt echter niet weg dat het onacceptabel gedrag is; zowel het vechten als winden.

De normen en waarden van mensen vervagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vraag me af of de agressie wel toeneemt. Ik denk eerder dat in dit multimedia-tijdperk de berichtgeving is veranderd. Dit bericht is namelijk iets wat je waarschijnlijk op nu.nl leest (iets van tegenwoordig), maar niet in een serieuze krant leest of op het journaal ziet. Ik denk dus dat dit soort berichten ons tegenwoordig gemakkelijker bereiken dan vroeger.