Hoe kan ik video's en foto's van mijn PC naar mijn iPhone kopiëren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Dit is inderdaad nog niet zo gemakkelijk als dat het lijkt. Een normale smartphone wordt vaak herkent als externe schijf. Een iPhone zorgt ervoor dat iTunes opent.

In iTunes staat je iPhone als het goed is links in het paneel. Nu kun je de foto's en video's (al dan niet met map en al) slepen naar dit paneel, zodat er een plusje bij je muis komt te staan. Laat los en als het goed is zouden je bestanden nu gekopieerd moeten worden!