hebben jongens echt geen gevoel? doen ze alleen maar stoer voor?

ze zitten alleen maar met hun mobiel ofzo en als je ze iets vraagt moppelen ze maar wat. het gaat om jongens van 12 of 13 jaren oud.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (8)

Tuurlijk hebben jongens wel gevoel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jongens op zulke leeftijd hebben wel gevoel, maar moeten eerst nog wat volwassener worden voordat ze dat laten blijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pubertijd.
en ja ze doen zich stoer voor, uiteindelijk blijken de meeste jongens echt wel schatjes te zijn hoor ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze hebben zeker veel gevoel. maar het is niet stoer omdat te laten merken. (denken ze)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben 12 en ik heb ook gevoel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, jongens hebben helemaal geen gevoel. En op latere leeftijd zelfs nog minder. Wen er maar alvast aan, dan word je later niet teleurgesteld. Het wordt namelijk nog erger dan dit... ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal doen ze gewoon stoer om aandacht te zoeken of om bepaalde reactie te zoeken van jou dus eigenlijk is het niet zo stoer want ze hangen af van andere mensen....

maar ff to the point...

Iedereen heeft gevoelens maar sommige mensen hebben het gewoon moeilijker om hun gevoelens uit te drukken de meeste jongens vooral in de pubertijd. kunnen dit moeilijk maar er zijn er ook die daar geen problemen mee hebben zoals ik bv... Helaas vinden sommige vrouwen dat dan ook niet zo fijn omdat je dan een te open boek ben...

ga voor jezelf af wat je wilt in een jongen sommige willen iemand gevoeliger andere juist helemaal niet maar wees niet zo oppervlakkig en weet wat je wilt zodat het makkelijker is om deze jongen te zien.

Hoe ouder iemand wordt hoe beter hij zichzelf leert kennen en waardoor hij dus makkelijker zijn gevoelens kan uiten en weten wat hij wilt.

Niet paniekeren je zit nog maar in de pubertijd het is normaal dat de meeste jongeren moeite hebben om hun emoties uit te drukken dit zal vanzelf betere naarmate je volwassener wordt.

Maar de tip die ik je kan geven tijdens de pubertijd is :
Kijk naar de daden als iemand echt je graag ziet zal je dit ook merken in bepaalde situaties bv als jij er eventjes niet bent...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als jij (meisje) ook in die zelfde leeftijd zit mag je niet vergeten dat jij als meisje vroeger volwassen word/bent dan jongens in die leeftijd. vaak zitten ze er op die leeftijd er net tussenin (nog kind of volwassen worden)
zeker als ze met een groepje bij elkaar zitten zullen ze liever stoer of onge-intresseerd doen.
niet echt leuk maar trek het je nog maar niet te veel aan.
spreek die jongen maar eens aan als hij alleen is.
wedden dat hij heel anders reageert.