Waar kun je goedkoop een leuk dansjurkje of rokje kopen?

Waar zijn goedkope leuke jurkjes of rokjes voor stijldansen?
Ik wil een jurkje of rokje onder de 20 á 30 euro.
Ik zat te denken aan de paris.. maar daar hebben ze vaak 1 maat of mijn maat niet meer.

Wie weet iets?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

ik eb zelf 2 weken geleden een leuk rokje voor rond de 2o euro gekocht bij C&A, meestal hebben die wel hele leuke en niet zo duur
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dacht ook meteen aan de C&A. +
Dat kan alleen op de Albert Cuypmarkt in Ams.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het eerste wat bij me komt is wat Rebecca antwoordde; C&A

Daarna denk ik aan de Wonderwoman(coolcat), Takko Fashion, Skooter, H&M.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
H & M of DiDi. De laatste winkel heeft leuke rokjes en jurkjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier in de buurt (overijssel) hebben we veel van die turkse winkeltjes, daar hebben mijn dochters heel veel dansjurkjes vandaan gehaald

kijk ook eens op marktplaats daar hebben we ook eens een jurkje vandaan gehaald

Toegevoegd na 30 seconden:
in hengelo overijssel