waar vind ik de antwoorden op vragen aan en of komen ze naar je toe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Lezen,veel lezen, nadenken en naar GV gaan! Zelfs de allerbelangrijkste vragen,of de buurman op je is en zelfs de zieleroerselen van Justin Bieber blijven hier niet onbesproken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo is het maar net!

Andere antwoorden (2)

Je kan naar jou pagina gaan:

http://www.goeievraag.nl/profiel/doortje1

Daar staan jou vragen in een overzicht, wanneer je daar op je vraag klikt kun je de antwoorden lezen.

Je kan ook klikken op 'instellingen' dan naar het tabje 'email notificaties' en bij 'Antwoorden op mijn vragen' het vakje 'ja' aanvinken. Zo krijg je een email wanneer er een nieuw antwoord is. Het antwoord is dan in je email al te lezen en je kunt dan tevens doorklikken naar je vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan ook bij zoeken iets in typen waar je wat over wilt weten. dan krijg je alle vragen die erover gaan