wie weet iets leuks om te doen halloween avond morgen vanaf 24:00 ofzo voor een 14 jarige

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Zorg voor n enge sfeer.. Donker, enge geluiden of muziek op de achtergrond.. En ga enge verhalen tegen je vrienden vertellen.

Of download een aantal enge films, of op tv kijken. Natuurlijk ook in t donker.

Of ga in het bos een spel doen, neem dan wel een volwassen begeleider mee. Denk bv aan een dropping of een geluidenspel.

Have fun!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Toiletpapier gooien door de bomen van de buren!

http://en.wikipedia.org/wiki/Toilet_papering

TP-ing!!!!! Ah, vroegah!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Griezelfilms bekijken natuurlijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij heel veel zwembaden hebben ze een speciale halloween avond of misschien in een clubhuis bij je in de buurt.