Dat maakt helemaal niet uit. Ook al kom je met een knuffel van 2 euro, je wordt er absoluut niet op aangekeken.
Het enige waarnaar gekeken wordt is de baby.

Maar als je echt een goede beurt wilt achterlaten, dan koop je iets van 50 euro. Dit doe je dan echt alleen maar puur voor jezelf.

Toegevoegd na 2 minuten:
Zelf een kaartje is al goed genoeg. Het meeste wat gewaardeerd wordt is dat jij langskomt. Dat zij hun kindje vol trots kunnen laten zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Dit antwoord doet me weer beseffen waar het om draait.

Andere antwoorden (9)

Een gemiddeld bedrag is als je alle bedragen van de kadoos bij elkaar optelt, en dat dan deelt door het aantal kadoos.
Als je bijvoorbeeld drie kadoos hebt van 10 en 5 en 3 euro dan is het gemiddelde bedrag 6 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
overdeflos, jij bent zeker de leukste thuis?
Tja, dat verschilt natuurlijk.

Maar wat ik vaak koop, wanneer het een oppervlakkige kennis is, een pyjama bij V&D, heel mooi en niet duur.
Je kunt daar voor ongeveer €10 hele mooie pyjama's krijgen, ze hebben ook vaak een aanbieding en dan blijf je onder de €10 en het is vaak iets wat altijd nodig is.
Wanneer je zelf meer wilt besteden, kun je er altijd iets bij kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik geef altijd een cd of dvd met kinderliedjes, ik kijk dus nooit naar een gemiddeld bedrag. Gewoon wat je kunt en wilt missen. Voor de een wat meer, voor de ander wat minder
13 jaar geleden
Ik geef altijd een cadeaubon van Prénatal de prijs is dan meestal 10 of 15 euro. Het is maar net wat je kunt missen, en een cadeaubon scoort altijd goed omdat ze dan spulletjes kunnen kopen die ze zelf heel leuk vinden. Smaken verschillen nu eenmaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak iets orgineels, het hoeft niet veel te kosten. Want een geboorte is niet iets zomaar iets gemiddeld. Je word heus niet afgerekend op de waarde van je kado.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb laatst voor een kennis die bevallen was een kraampakketje gemaakt met 10 cadeautjes. Variërend van een rompertje tot een knuffel, badeendje, zuigfles, enz.
Dit alles gekocht bij de Action en Wibra en Zeeman. Ook een mand gekocht bij Action en alles leuk in folie ingepakt met blauwe balonnen als versiering. Ik was niet meer dan €20 kwijt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Zeeman hebben ze heel leuke kinderkleding voor heel goede prijzen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt idd iets knutselen: een nijntje-kapstokje van hout, wat je opschildert. Wat ik ook vaak doe: een 'herstellingspakket' voor de moeder: een flesje donker bier, cashewnootjes (goed voor de aanmaak van borstvoeding, allebei), een goedkoop maskertje, etc.
Of je slooft je uit en kookt een tapasmaaltijd voor beide ouders, zodat ze een keer niet in de keuken hoeven te gaan staan. Levert ook altijd veel dankbare blikken op!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat kan/wil jij kwijt? Dat is de vraag. Let niet op het bedrag. Mooi hoeft niet duur te zijn. Koop iets wat jij leuk vind of die gene wardeerd. Een kaartje of iets wat je zelf heb gemaakt is ook leuk om te geven.

Suc6