Kan je twee weken na de seks al zwanger zijn?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
17K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Na twee weken is het aantoonbaar door een test.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dat kan al een half uur na gemeenschap het geval zijn. Zwangerschap is versmelting van eicel en zaad.

Antwoorden (2)

Ja, al eerder. Je bent zwanger zodra de spermatoïde zich in een eicel nestelt. Dat kan zal op de dag dat je seks hebt gehad.
3 jaar geleden
Als je bedoelt: Kun je twee weken na de sex al een positieve zwangerschapstest hebben, dan is het antwoord: Ja, net wel.
Het duurt ongeveer twee weken van eisprong tot het moment dat je normaal ongesteld zou worden, en dat is dus het moment dat je genoeg zwangerschapshormoon in je urine hebt om positief te testen.