Kun ik mij volgend jaar inschrijven voor verloskunde (selectie, mijn voorkeur) en evt verpleegkunde (loting)?

Ik wil mij volgend jaar inschrijven voor de studie verloskunde. Nu heeft deze studie een hele zware selectie dus de kans bestaat dat ik niet uitgekozen word. En ik vraag me af of ik me datzelfde studiejaar mag inschrijven voor verpleegkunde.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Heel simpel: ja dit mag.
In het geval dat je niet wordt geselecteerd, heb je altijd een back-up met verpleegkunde (waar overigens ook een loting op is) en wordt je wel toegelaten op verloskunde kun je je gewoon uitschrijven op verpleegkunde.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, dat mag niet. DUO meldt op hun website dat je je niet voor twee lotingsstudies in hetzelfde studiejaar mag aanmelden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verloskunde is geen lotingsstudie maar heeft een decentrale selectie. En dan mag het wel?