Hoe groot is de kans dat je ongemerkt een baby voldraagt?

Ik heb weleens op tv gezien dat vrouwen zonder dat ze het door hadden een baby 9 maanden hebben gedragen zonder dat ze hier iets van merkten. Ze waren zelfs gewoon ongesteld geworden en er was absoluut geen buik te zien.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Die kans is erg klein, als je toch bang bent dat het zo is, kan je natuurlijk altijd een zwangerschapstest doen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De kans is vrij klein. Meestal ga je wel naar de dokter als je je de eerste drie maanden misselijk voelt en erg moe bent, zij vragen dan vaak als eerste of je zwanger bent.
Mocht je dit niet doen merk je na een tijd meestal wel dat je erg begint aan te komen... de symptomen van zwangerschap zijn vaak zo duidelijk dat je het wel merkt. En ook als je het niet verwacht 'Maar ik was aan de pil en we gebruikten een condoom!' kan je best een zwangerschapstest doen, dan weet je het meteen.

Dus die mensen op tv, ja, het komt wel eens voor, het kan ook prima, maar meestal ontdek je het voor die tijd wel.