Kan ik mijn zaadcellen laten bewaren zodat mijn vrouw er gebruik kan van maken tijdens mijn afwezigheid?

Mijn vrouw heeft nog een kinderwens, maar ik ga misschien voor onbepaalde tijd naar het buitenland. Ze wil graag gebruik maken van mijn zaadcellen om zwanger te worden, dus daarom zijn we op zoek naar een mogelijkheid om mijn zaadcellen ergens te laten bewaren. Is die mogelijkheid er?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja natuurlijk is deze er. Vraag dit even na bij de huisarts, hij zal je doorverwijzen naar een ziekenhuis.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja hoor. Gewoon naast de jam en de hagelslag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geen verlofdagen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, levenslang verlof :)

Het beste antwoord

Ja dat kan,
kost wel wat en dan staan in de 2e link alleen de kosten voor het bewaren, niet voor het gebruik, want het zal vast (veel) extra kosten als jullie er elke maand iets van willen (laten) inbrengen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Prima antwoord.