paar dagen voor ongesteld zijn onveilige sex gehad en ongesteld geworden nu ben k 1maand later 1week overtijd kan k zwanger zijn?

ik heb vorige maand dus een paar dagen voor mijn menstruatie onveilige sex gehad en ik heb daarna de morning after pil ingenomen en ben een paar dagen erna ongesteld geworden, maar nu ben ik dus alweer 1 week overtijd, kan ik zwanger zijn ook al werd ik ongesteld en nam ik de morning after pil in? groetjes.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (1)

Het lijkt mij dat je lichaam nog een beetje "in de war"is door de morningafterpil , want de kans op zwangerschap lijkt mij heel erg klein.
Net voordat je ongesteld bent, ben je trouwens het minst vruchtbaar.
Als je het echt niet vertrouwd...haal dan een test bij de supermarkt of drogist, zodat je gerustgesteld wordt.
Veel succes !!