Ben een pilletje in mijn derde week vergeten, heb het niet in genomen maar het volgende wel, ben ongesteld geworden, is de volgende strip direct safe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
StAat gewoon in de bijsluiter. Lees 'm eens

Antwoorden (1)

Als jij je pil trouw slikt vanaf de eerste dag dat je menstrueert ben je direct safe. Vergeet je regelmatig de pil overweeg dan om een ander voorbehoedsmiddel te nemen, anders is deze niet betrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is geen antwoord op haar vraag...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is wel een antwoord op haar vraag, want als ze menstrueert en ze slikt de pil vanaf die eerste dag is ze veilig.