Is er kans dat je zwanger kan worden als je 1 dag na je menstruatie onveilig hebt gevreeen, met een cyclus van 29??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (8)

Kans altijd. Ga naar je huisarts voor verdere hulp..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Habiba;

Hoe klein ook, maar die kans is er ook dan nog.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja! ik raakte zwanger op de 5e dag van mijn cyclus, dus 5e dag menstruatie als je het zo wilt vertalen. je hebt ALTIJD kans om zwanger te raken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gemiddeld gezien ligt de eisprong ongeveer midden tussen twee menstruatie periodes.

Alleen dat is _gemiddeld_. Dit betekend dat er mensen zijn bij wie dat anders is. Dus het is mogelijk dat jij op de 1e dag na je menstruatie zwanger wordt. Hoe lang je cyclus duurt is daarbij eigenlijk niet van belang.

Als dit net gebeurd is kun je een morning after pil halen. Haal anders een zwangerschapstest (lees de bijsluiter om te zien vanaf wanneer dit een goede uitslag geeft!) of ga naar de dokter.

Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat kan al is de kans wel wat kleiner ,
er zijn zelfs enkele gevallen waarbij het tijdens de menstruatie is gebeurt
14 jaar geleden
Die kans is erg klein, maar niet afwezig. De eenvoudigste (maar niet waterdichte) manier om vast te stellen of je in je vruchtbare periode zit is met behulp van de zogenaamde Billingsmethode. Zie linkje hieronder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De kans is klein, maar niet uitgesloten. Dus altijd veilig vrijen, ook met kans op seksueel overdraagbare aandoeningen ed...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat is niet mogelijk. Je bent halverwege je cyclus pas vruchtbaar.