Zwangerschaps verschijnselen kunnen die ook opeens verminderen?

Ik heb een hele tijd alle sympotomen gehad van zwangerschap. En dacht dus ook dat ik zwanger was omdat ik ook seskueel actief was . Maar een tijdje later heb ik er minder last van . Alleen vaak naar de wc is nog steeds zo en borsten groeien nog steeds. Maar heb minder klachten over pijn .

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Qua pil en pilgebruik zou je veilig moeten zijn maar soms komt een zwangerschap dwars door de pil heen. Waarom test je niet even of zit je nog te kort na die periode?

Overigens hoor je niet te ovuleren tijdens pilgebruik dus je kunt helemaal niet zeggen wanneer dat is.

Bang zijn dat je zwanger bent geeft soms ook zwangerschapsverschijnselen en pijnlijke borsten kan ook met je pilcyclus te maken hebben.

Doe gewoon even een test als het de tijd ervoor is.

Toegevoegd na 2 minuten:
Oja en als je zwanger bent kunnen die verschijnselen natuurlijk verminderen, doordat het vruchtje niet of niet goed is ingenesteld maar ik vind het wel een beetje vroeg hiervoor (nog te vroeg om te testen en dan al zwangerschapsverschijnselen die weer over gaan) als je echt zwanger zou zijn of zou zijn geweest.