ik ben zwanger heb diaree pijn in me keel hoofdpijn,spierpijn,loopneus,en voel me heel sloom maar geen koords

ik voel me al een paar dagen heel beroerd maar weet nu niet zo goed of ik contact op moet nemen met de huisarts i.v.m de mexicaanse griep?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Het hoeft natuurlijk niet om de mex griep te gaan maar als je je zo beroerd voelt zal ik zowiezo hoe dan ook even langs je huisarts gaan.Er groeit een mooi mannetje of meisje op dit moment en die is er niet bij gebaat als zijn moeder zich zo ziek zwak en misselijk voelt.Diaree is zowiezo iets wat voor bijde niet gunstig is.Denk aan eventueele uitdroging?

Dus even langs de huisarts,en ook al is het voor niks dan ben jij weer gerust gesteld en kan je uitzieken!!!

suc 6
en beterschap
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Natuurlijk even contact opnemen met je huisarts, je bent bezorgt, en dat is logisch, dus even na vragen bij je huisarts, al is het maar om je te gerust te stellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom zou je geen contact opnemen met de huisarts of eventueel de verloskundige? Beter één maal te veel dan niet. Ze aijn er voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja het is een goed idee als je zo ziek bent om langs je arts te gaan.

Daarnaast ben je meer vatbaar omdat je weerstand is verzwakt doordat je zwanger bent. Je kindje is deels lichaams vreemd en het is natuurlijk niet de bedoeling dat het afgescheiden wordt. Een hoop vrouwen denken dat ze beter beschermd zijn als ze zwanger zijn. Maar dat is dus niet correct
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In jou situatie altijd naar een arts gaan, neem geen risico met je kindje!!!!!!!!!!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt heel goed mexigriep hebben zonder koorts hoor!
Dus in ieder geval even telefonisch contact met huisarts...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je zwanger bent zou ik juist even contact opnemen met de huisarts.

Ook al ben je zwanger kan je best een griep onder de leden hebben, en omdat je niet alle medicijnen mag hebben vanwege je zwangerschap is de enige manier de dokter bellen en uitzieken.

Een zwangerschap kan je extra vermoeien.Dus doen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja zeker.!