hoi, ik ben nog niet ongesteld.nu heb ik blauwe aderen op mijn borsten en zware borsten.ook heb ik een opgezetten buik.

ben gestopt met de pil en heb een negatieve zwangerschapstest maar geen ongesteldheid

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe wat marleen zegt...

Antwoorden (7)

Gewoon even naar de huisarts gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dikke kans dan dat je elk moment ongesteld moet worden ; daar kan je lichaam ook op reageren door de hormonen die er doorheen razen. Maar als je het niet vertrouwt, kun je het beste even bij de huisarts langsgaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik sluit me bij marleen aan; zware borsten en een opgezette buik kunnen ook betekenen dat je ieder moment ongesteld kan worden.
vergeet verder niet dat je ongesteldheid later door kan breken wanneer je gestressed bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een zwangerschapstest is pas betrouwbaar na 21 dagen, dus wellicht ben je stiekum toch zwanger?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien dat je door de stress dat je dacht zwanger te zijn nog niet ongesteld bent geworden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou kunnen zijn dat je zwanger bent, en dit nog te vroeg is voor een positieve test. Het kan ook gewoon zijn dat je op korte termijn toch ongesteld wordt, en daar alvast zware borsten en opgezette buik van hebt.
Kortom; even een paar dagen afwachten, het is niet anders. Als je dan nog steeds niet ongesteld bent, gewoon weer een testje kopen. Sterkte met afwachten, ik weet hoe spannend het is....!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou denken zware borsten opgezette buik aderen, binnenkort ongesteld. Maar je kan makkelijk zwanger zijn hoor, veel vrouwen worden namelijk de eerste periode gewoon nog ongesteld. Zelf was ik de eerste twee maanden van mijn zwangerschap nog ongesteld, met de bekende kwaaltjes. Ik zou zeggen ga even langs je huisarts of apotheek.