Kan het slikken van een erectie-pil negatieve gevolgen hebben voor de bevruchting van een eicel (bijv. ziektes, misvorming enz. bij de baby/kind) ?

Toegevoegd na 17 uur:
Elk medicijn heeft bijwerkingen. Het zou kunnen dat die stoffen op mij als volwassen mens geen invloed hebben, maar wie weet geef ik via mijn zaad wel stoffen door die een negatief effekt hebben op de vrucht / het kindje wat in de baarmoeder zou kunnen gaan groeien door de bevruchting. Weet iemand hoe dat zit ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (2)

Voor zover ik weet, zorgt zon pil ervoor dat de bloeddoorstroming beter gaat (een vriendin van me moest bijv een keer viagra afleveren aan een vrouw). Dus ik denk dat het geen gevolgen heeft voor de bevruchte eicel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Interessant ! Heeft jouw vriendin die vrouw vanuit haar beroep (welk beroep dan ?) Viagra gegeven ? Ik stelde de vraag omdat elk medicijn lichaamsvreemde stoffen afgeeft en je weet maar nooit wat de bijwerkingen zijn van elk medicijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
We zijn beiden apothekersassistentes in opleiding en zij is het tegen gekomen in de apotheek waar ze stage liep. http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/536-alles-over-viagra.html > hier vind je dat viagra ook wordt gebruikt bij pijn op de borst. Ik dacht dat ik ergens had gevonden dat het niet in de sperma terechtkomt, maar ik denk dat ik me heb vergist, want ik kan het nergens meer vinden, dus dat weet ik niet. Ik weet wel (te vinden op apotheek.nl) dat je het als vrouw niet moet gebruiken als je zwanger bent.
Ik weet niet hoe dit een probleem kan zijn. Erectie-pillen zijn voor oudere mannen en die maken geen kinderen meer, op een paar uitzonderingen na. Charly Chaplin werd vader op zijn 80ste.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoezo alleen voor oudere mannen???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad ! Hoezo alleen voor oudere mannen. Statistisch gezien hebben oudere mannen er sneller last van. Dat wil niet zeggen dat jongere mannen het probleem helemaal nooit hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkklare nonsens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tot 50 jaar gaat dat toch vanzelf? Indien niet moet je je laten onderzoeken, dan is er wat anders mis.
Het kan ook psychologisch zijn.