Strip poging en wat kan ik zelf nog doen?

over een goed uur gaat de verloskundige mij voor de 2e keer strippen, dinsdag gebeurde er niet zo veel. wat kan ik deze keer doen zodat het misschien wel helpt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sexy hoor :-p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is strippen in deze context??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
grapje natuurlijk he, maar ik wens je in ieder geval succes! Spannend..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha vics nou de verloskundige gaat zich niet voor mij uitkleden als je dat bedoelt. ;-)
@ cindy grapjes moet kunnen hoor :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Bailey, zoiets had ik gelukkig al begrepen. Maar weet echt niet wat het is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@vics: http://www.geboortecentrumwonderwereld.nl/strippen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Cindy: Thanks, klink heel spannend.
@Bailey: Veel suc-6 straks met strippen. Hoop voor je dat het werkt en dat je een pracht-bevalling hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel succes hoor! Ik heb het zelf ook meegemaakt en heb uiteindelijk een ingeleide bevalling gehad twee weken overtijd. Een prachtig en lief kind is het geworden.
Ik wens je veel succes en sterkte in deze spannende tijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou meisi, genoeg ideeën hierboven, ga ik je heeeel veel sterkte wensen :-)
By the way, je moest toch nog 18 dagen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bailey, ik ben zo benieuwd wat het gaat worden. Deel je het met je mede GV-ers? en ik dacht ook, net als Loes, dat je nog minimaal 2 a 3 weken te gaan had.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga je tijdens de bevalling ook op deze site vragen hoever het hoofdje al is???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk, had je dat dan nog niet gelezen elders ?

Het beste antwoord

Ik heb dit stukje tekst gevonden:

"Op internet kunt u vinden dat tepelstimulatie, sex en frambozenbladthee zouden kunnen werken. Vriendinnen raden wonderolie, ananas en tonic aan. Maar werken die tips? Een Nederlandse verloskundige deed er onderzoek naar. Zij kwam tot de conclusie dat alleen het strippen van de vliezen een zetje aan de bevalling kan geven. "

Van de ananas heb ik wel vaer dan eens gehoord dat dat toch echt schijnt te helpen.. maar nu twijfel ik.

Ik denk dat je gewoon 'geluk' en geduld moet hebben. Bij de een zal het strippen sneller werken dan bij de ander.

Toegevoegd na 41 seconden:
vaer= vaker
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Geloof het of niet: ananas eten!

Succes meis...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt, het schijnt ECHT te helpen! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker, kun je hoogzwanger, in afwachting van de verloskundige de supermarkt inhollen om ananassen te halen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha ik heb annanas in blik ik heb altijd begrepen dat het een annanas hart moest zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zal toch wel iemand zijn die dat voor haar wil doen??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grinnik, bel de verloskundige, of die onderweg even op de markt wat ananassen haalt :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien ruilen met maiskolven?
Vertrouw... Geef je over en laat los...

Meer advies kan ik je niet geven...

En heet je nieuwgeborene welkom op deze fantastische wereld..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan je helaas geen echt advies geven,maar ik zou zeggen :Afwachten en dagen tellen! In jouw geval letterlijk. Heel veel sterkte!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn dochter heeft bij beide zwangerschappen het hart van een verse annanas gegeten. Hier zit kinine in en kan de weeen opwekken. Ook is er een tonic drankje waar dit in zit. sex helpt ook, klinkt raar maar sperma maakt de baarmoedermond weker en een orgasme kan ook weeen op gang brengen. Beide keren ging mijn dochter een dag later bevallen. Succes met je aankomende bevalling

Toegevoegd na 2 minuten:
Wonderolie wordt ook wel eens gezegd maar dat raden verloskundige af. Geen enkele vrouw die aan het bevallen is wil ook nog eens het hele bed onder de derrie hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik dronk kaneelthee, een paar uur later kwam het op gang.(geadviseerd door een kennis die het ook deed)
Misschien toeval?
Misschien kwam het wel daardoor!

Succes alvast!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je er nog zin in hebt schijnt sex idd. een goede manier te zijn om de weeen op te wekken.
Ik wens je alvast een goede bevalling en een prachtig kindje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En wat heb je uiteindelijk gedaan?
Beetje rondgelopen?

Wens je een fijne knusse bevalling!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal NIETS, gewoon de natuur zijn gangetje laten gaan....mocht de verloskudige het nodig vinden zal ze de bevalling echt wel laten inleiden door de gyneacoloog!
Ik spreek uit ervaring;-)! Ik wens je heel veel succes en hoop natuurlijk dat inmiddels al bevallen bent!!!
14 jaar geleden
flinke wandeling maken en bewegen, dat was een tip die ik ook kreeg toen ik zwanger en over tijd was.
ik wens je alvast succes met de bevalling en lekker genieten van je kindje straks