Wat is de meest originele manier om je vrouw te bedanken wanneer ze zwanger is?

Vrouwen doorstaan veel om daarna te horen dat het kindje van ons beide is, zonder dat ik heb kunnen meehelpen. Ik ben ontzettend trots op haar.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.5K

Het beste antwoord

Misschien niet origineel, maar leuk is het zeker om dan iets voor jezelf van je man te krijgen. Ik heb destijds van mijn man een gouden kettinkje gehad en van het kind een hangertje, en wel het moeder/kind symbool (van m'amour), maar daar moet je van houden. Verder is een behandeling door een schoonheidsspecialiste, of een verwendag op een beautyfarm, maar ook dat is weer persoonlijk natuurlijk best lekker, een paar weken na de bevalling.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Beloof haar te steunen en voor het toekomstige kind te zorgen zo lang je leeft, whatever the consequences... Een groter cadeau kun je haar niet geven nu...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij heb je best meegeholpen aan deze zwangerschap, anders zou ik me pas zorgen gaan maken.
Een bedankje is dan ook niet nodig. Als het goed is dan straalt die trots vanzelf uit.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist antwoordman!
-Verwen haar, de komende maanden.
-Laat overal waar jullie samen zijn merken hoeveel je van haar houdt en hoe mooi je haar vindt.
-Laat het uit je tenen komen, wanneer je haar verzekert van het feit dat jullie het samen gaan doen, en je haar nooit in de steek zult laten.
-Geef haar bij de geboorte van jullie kind een mooi sieraad op het kraambed; een mooie ring, armband of halssieraad als symbool voor dit bijzondere moment.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jullie huis een make-over zodat alles picobello in orde is tegen de tijd dat ze gaat bevallen: alle klusjes die je hebt uitgesteld zou je nu moeten doen. Wit de plafonds, schilder de muren, zet losse plinten vast, zet eindelijk dat Ikea-kastje in elkaar, ruim de schuur op etc. etc.. Vraag haar ook wat ze nog gedaan zou willen hebben aan het huis (en doe dat dan ook ;-)).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nu weet ik ineens weer waarom ik 2 kinderen genoeg vond ;o)
Ik zou haar een mooi nieuw horloge geven, symbool als tijd voor een nieuwe tijden die jullie samen mogen gaan beleven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrouwen doorstaan veel, om daarna te horen dat het kindje van ons beide is??? Dat vind ik wel een beetje een dubieuze zin. Was de daad zo heftig, dat ze dat moest doorstaan, of was het twijfelachtig of het kindje van jullie bieden was?

Een zwangere vrouw heb je al genoeg bedankt, ze loopt met nieuw leven in haar lijf. Dat zal ze maanden apetrots uitstralen. Geniet daar samen van, en verwen haar af en toe eens met wat leuke dingen. Neem haar eens een avondje of een weekendje mee uit. Geef haar een mooi herinneringssieraad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een goed idee is om niet altijd te blijven liggen "slapen"als je de baby hoort huilen, maar reageer daar soms eens uit jezelf op. Uit eigen ervaring en uit de omgeving hoor ik altijd dat mannen wachten tot de moeders uit bed gaan..Een goede nachtrust op zijn tijd wordt vast beter gewaardeerd dan een cadeautje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voetmassages!

Ondanks dat ik een man ben en geen kinderen heb, weet ik dat een hoop (zwangere) vrouwen dit zeer op prijs zullen stellen!