Kan ik zwanger zijn?

Hallo,

wij hebben seks gehad vlak voor mijn menstruatie omdat ik dacht dat het wel kon.. Ik gebruik verder geen voorbehoedsmiddelen.

Nu ben ik bijna 2 weken overtijd en heb ik 2 testen gedaan. 1tje al na een paar dagen=negatief en 1tje na 7 dagen ook negatief. Kan er ook sprake zijn van een late innesteling? En dat ik pas kan testen als ik 2-3 weken overtijd ben? Ik heb wel buikpijn en moet elke keer kokhalzen van bepaalde geuren.. Ook heb ik al een kindje en bij die zwangerschap voelde ik meteen mijn borsten en nu niet..

Bedankt alvast!

Groetjes!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Ritsuka
12 jaar geleden
volgende keer wel condoom en/of pil gebruiken he..

Antwoorden (5)

Sowieso is iedere zwangerschap anders. Ik heb er nu twee en voelde me zowel geestelijk als lichamelijk veel anders bij de 2e.

Daarbij weet je wellicht dat je altijd zwanger kunt worden, ongeacht het tijdstip van de maand.

Ik zou het even -weet, het is moeilijk- uit mijn hoofd proberen te zetten en over een goeie week weer eens testen.

Succes ermee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je voor de menstruatie sex zou hebben gehad weet ik niet of het zou kunnen miss wel want spermacellen van de man blijven 3 dagen leven en als je nu pech hebt. maar de testen zeggen nee dus ik denk dat het schijn is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het enige wat je kan doen is je laten testen bij je huisarts, dan weet je het zeker.
Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omdat u ook soms moet kokhalzen bij bepaalde geuren kan hetbest zijn dat u misschien wel zwanger bent..

Want sommige vrouwen die vinden dingen dan heel erg stinken en worden er dan echt misselijk van als ze zwanger zijn. Dat kan dus wel zo zijn dat u zwanger bent.

u kunt het beste naar de dokter gaan. Die kan er snel achterkomen of u wel of niet zwanger bent! :)

liefs,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je eisprong heb je ongeveer 2 weken voor je ongesteld moet worden. Een eitje blijft circa 48 uur leven, een zaadcel volgensmij 24 uur. Ik weet niet hoe lang voor je ongesteld werd sex hebt gehad. Ik denk dat je beter over een week nog een test kan doen. We alvast van alcohol ed afblijven en extra foliumzuur kan echt geen kwaad. Gebruik verschillende testen. Zijn ze allemaal negatief, dan hoef je zeer waarschijnlijk nog niet ongesteld te worden. Anders was de test positief, óf je was ongesteld. Als je na 3 weken (oid) nog steeds niks verder bent, naar de dokter stappen ;)