Abortus word het vergoed door de verzekering? Of moet je het uit je zak betalen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Je ging toch een morning after pil halen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben het van plan ja, alleen ben nu op vakantie in Turkije en heb te horem gekregen dat het heel moeilijk vindbaar is hier. Ik hoop dat ik het kan vinden
Kimath
12 jaar geleden
veel sterkte meis, ik hoop voor je dat je dan niet zwanger bent.

Antwoorden (2)

Nee, dat wordt vergoed.
Voor meer informatie over zulke situaties kan je contact opnemen met Siriz. Www.siriz.nl , hulp voor moeder en eventueel kind. Ook begeleiding bij abortus, maar tevens indien je voor wat anders kiest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt natuurlijk wel een eigen risico. als je dat nog niet hebt opgemaakt, moet je dus wel een gedeelte zelf betalen.
je kan ook contact opnemen met het fiom.
die kunnen je helpen met een beslissing en hoe verder.
hoop voor je dat het niet zo is, maar als het wel zo is heel veel sterkte, het zal geen makkelijk besluit zijn en het is nooit omkeerbaar.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niko
12 jaar geleden
volgens mij was het een financiele vraag.-