als je de prikpil heb en je wordt weer ongesteld heb je dan weer je normale cyclus terug? betekend dat ik nu een eisprong krijg?

Ik heb in mei de prikpil gekregen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat kan maar dat hoeft niet. De prikpil beschermt 10 tot 12 weken tegen zwangerschap. Het kan zijn dat je voor die tijd al weer bloed verliest. Dat hoeft niet van een ei sprong te komen. Het kan ook zijn dat je hormoonspiegel verandert en dat je daardoor een onttrekkingsbloeding krijgt.