Mijn vriendin geeft ineens weer melk, wat kan het zijn?

we hebben al een kleintje van 8 maanden, ze heeft nooit borstvoeding gegeven dus ze lekte al een tijdje niet meer...

wat kan het zijn?!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Bij mij was het een een goedaardig prolactinoom. Ik heb er medicatie voor gehad en en toen is hij gekrompen. Niet om van te schrikken maar je zou even naar de huisarts kunnen gaan om het na te laten kijken.
Zie link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ze was inderdaad niet zwanger en langs de ha gaan is altijd wijs, danku :)

Andere antwoorden (2)

op zich kunnen borsten nog "lekken" tot een jaar na de geboorte, maar als ze geen bv heeft gegeven, is lekken na 8 maanden wel een beetje vreemd.
ze is niet opnieuw zwanger?
zo niet, dan zou ik er even mee langs de huisarts gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk persoonlijk dat het ook iets met zwangerschap te maken heeft. Of melk kliertjes

Ik zou even naar de Etos gaan voor een zwangerschapstest