Een beetje Ongesteld geworden en toch symtonen van een zwangerschap kant dat ?

Hallo allemaal ,
ik ben since 2 weken overtijd , voel me vooral savonds & smorgens misselijk buikpijn , snel moe , weinig eetlust , hoofdpijn , & vaker plassen toen ben ik een beetje rond gaan snuffelen op internet , ik heb vrijdag ochtend een test gedaan die was negatief , maar mijn gevoel zij dat dat niet klopte dus heb ik er savonds nog eentje gedaan ook weer negatief , toch blijf ik misselijk en snel moe en krijg kram in me onderbuik , sinds gister ben ik ongesteld geworden erge pijn in me onderbuik en rug , maar de ongesteldheid is niet zo heftig als normaal en het is beetje afwisselend ene keer gewoon normaal rood andere keer donker bruin ? ik ben pas 19 jaar oud en wilde hier graag meer over weten ik hoop dat jullie me kunnen helpen , kan ik dan misschien toch zwanger zijn ? of heb ik het me allemaal maar verbeeld ?

ik hoop graag op reacties.
Liefs Romina !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het kan idd zijn dat het gewoon je menstruatie is , mocht je het echt niet vertrouwen doe dan over een kleine week nog is een test. Mijn menstruatie is ook minder geworden en je menstruatie kan ook worden beïnvloed door stress of iets dergelijks.het is wel de normale datum dat je menstruatie is begonnen of wijkt het erg veel af ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je net zwanger bent kun je nog ongesteld worden, dat komt veel vaker voor. Sommigen krijgen het zelfs nog een paar keer.

Ik heb dat ook gehad met de jongste: ik voelde duidelijk dat ik zwanger was. Toen deed je nog niet zelf een test maar ging je ervoor naar de dokter: de test was negatief bij ruim 2 weken over tijd. Ik werd ongesteld maar voelde me nog steeds zwanger. Toen het al meer dan 4 weken was was de test pas positief! Het kindje is nu alweer 23 jaar ;-)

De test reageert op hormonen, en bij de een zullen die eerder zichtbaar zijn dan bij de ander? Het kan dus best dat je toch zwanger bent.

Ook kan het zo zijn dat je zwanger was, maar dat het mis is gegaan. Ook dat heb ik zelf wel gehad. Mocht dat zo zijn dan is er iets niet goed geweest, en dan heeft de natuur er in een heel pril stadium zelf voor gezorgd dat het werd afgebroken.

Allebei kan dus, wel of niet zwanger, het enige dat je doen kunt is toch even afwachten. Als je het toch bent kan het best dat de test pas over een week of 2 positief wordt ;-)