Weet iemand waar ik een gratis zwangerschapstest kan bestellen en die de test discreet verzend? De goedkoopste zwangerschapstest bij kruidvat?

Ik ben op zoek naar de goedkoopste zwangerschapstest, het liefst een gratis zwangerschapstest.
De zwangerschapstest moet wel betrouwbaar zijn.
Ik lees veel over de goedkoopste zwangerschaptest bij kruidvat, maar ik kan hem niet vinden en liever bestel ik de zwangerschapstest via internet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht dat de goedkoopste niet veel soeps was. Beter een paar euro uitgeven voor een goede.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De goedkoopste heeft lang juist heel goed bekend gestaan, maar de laatste tijd hoor ik ook wat mindere berichten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overigens heb ik gemerkt dat er bij zwangerschapstesten geen enkel verband is tussen duurder en beter. Ik adviseer juist iedereen om er vooral niet te veel geld aan uit te geven. Je bent niet zwangerder als predictor het zegt (overigens ook een periode veel berichten over vals positieven gehoord!) dan wanneer een internet-dipstrip van een euro het zegt. Het grootste verschil is niet de test zelf maar hoe mooi het kastje eruit ziet dat al dan niet om de teststrip heen zit.

Antwoorden (4)

Je kunt op het Internet gewoon bij Kruidvat bestellen, en wat betreft de verpakking: daar zou ik me geen zorgen om maken, je kunt aan de buitenkant niet zien wat er in zit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij www.sensitest.nl wordt geleverd in een blanco witte envelop. Is ook de goedkoopste volgens mij. En werkt uitstekend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor een gratis test zul je naar de dokter moeten en bij Kruidvat via de link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een plus voor de huisarts, mocht je zwanger blijken te zijn kun je daar gelijk verder geholpen worden.
Negen maanden wachten; komt er dan een kind, dan was je zwanger, komt er geen kind, dan was je het niet.
;p