wat kan ik doen tegen een strak gespannen buik tijdens mijn zwangerschap?

Heb er erg veel last van en de vk zegt dat 't erbij hoort. Ben op de helft van m'n zwangerschap.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
15.5K

Het beste antwoord

Ik gebruikte gewoon de babyolie van zeurzak. Goedkoop en effectief ! Plus kan je alvast een beetje wennen aan dat lekkere geurtje !
Veel speciale zwangerschaps producten kosten heel veel, en met zwitsal was ik erg tevreden.

Toegevoegd na 12 uur:
Sorry, zeurzak = zwitsal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

heel zacht masseren met speciale zwangerschapsolie (van Weleda) kan helpen. sterkte! je hebt nog even te gaan.

Zwangerschapsolie is een lichte olie met de geur van sinaasappelbloesem en rozen voelt zacht aan op de huid en geeft een behaaglijke omhulling. Amandelolie, jojobaolie en tarwekiemolie verbeteren samen met een extract van Arnica de spankracht van de huid, waardoor deze elastischer wordt en gemakkelijker meeveert met je groeiende lichaam. Wrijf buik, borsten, benen en billen vanaf het begin van de zwangerschap tot drie maanden erna regelmatig in, dan helpt dit de kans op striae te verkleinen. Overigens is zwangerschapsolie ook geschikt voor een ontspannende massage bij gespannen borsten tijdens de zwangerschap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh meid, ik had het ook. Al toen ik 5 maanden zwanger was dacht ik dat ik knapte, echt.
Wat bij mij wel werkte was cacaoboter, ik smeerde mn buik en borsten elke dag in, en, helemaal geen zwangerschapsstriemen he.
En hierboven staat het, het enige wat je kan doen eigenlijk is bevallen, zo´n gek antwoord vind ik het niet, dat gevoel is meteen weg en je kan al meteen niet meer het gevoel terughalen hoe het was, zo´n gespannen buik!
Hou vol! Waarschijnlijk nog even, toch!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hoort er inderdaad bij, maar om het gespannen gevoel te verzachten kun je van tijd tot tijd wat oefeningen doen, waarbij je buik wat ontspant...misschien zwangerschap gym wat voor je?