als vrouw wil ik heel graag trouwen? maar wat als je man je maar niet ten huwelijk vraagt? wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je man?? :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'Man' is niet synoniem aan 'echtgenoot'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@SuzyQ. Heel goed, heel goed. Ik zal tegen mijn vriendin zeggen, dat ze me voortaan 'mijn man' kan noemen i.p.v. 'mijn partner' of 'mijn vriend'.
Zal ze erg leuk vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze dat leuk vindt, vooral doen. Als je tenminste inderdaad de hare bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn man en ik zijn ook niet getrouwd.
Rubro: mocht jouw vriendin dat eerst niet
zeggen dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@momopoyolo: van mij wel, graag zelfs, alleen gingen wij er altijd vanuit dat je dat pas zegt als je getrouwd bent.
Ik lees nu voor de eerste keer dat dat niet uit maakt.

Antwoorden (13)

Vraag hem zelf. We leven in de 21e eeuw~!
13 jaar geleden
Hem ten huwelijk vragen.

Zo raar is dat niet. Je moet je man vertellen wat je wilt, hij kan het niet ruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan het volgens mij idd gewoon zelf vragen, maar je kan je man ook gewoon een beetje pushen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een mooie ring, maak een romantisch diner en vraag hemzelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien zou je het een beetje kunnen uitlokken en anders gewoon de stoute schoenen aan en zelf vragen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja waarom vraag je hem niet zelf?
En heb je het hem wel duidelijk gemaakt dat je zou willen trouwen?
Misschien moet je dat eens doen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er samen over praten.

Ik vind "ten huwelijk vragen" zoiets ouderwets!

Je gaat samen een contract aan, dus je praat er samen over. Of je wel wilt en hoe je het zou willen.
Dus vraag hem gewoon eens hoe hij over het huwelijk denkt, dan weet je dat tenminste.
Misschien wil hij wel nooit trouwen.
En dan hoef jij niet nog jaren voor niks te gaan zitten hunkerbunkeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon een hint geven...zo van..schat hoe zou mijn een trouwjurk staan?
als het kwartje valt, open je een stille wens en kan je erover praten..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zelf vragen of gewoon een ander zoeken :D Of je dreigt door de voetbalzender van de tv te halen als hij niet met je wilt trouwen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je wilt de rest van je leven delen met een man aan wie je niet durft te vragen waarom hij je tot nu toe niet ten huwelijk heeft gevraagd.

Ik zou het maar eens opengooien als ik jou was!
Misschien wil hij wel helemaal niet met je trouwen, misschien heeft hij geen zin in een dag vol verplichte festiviteiten, misschien vindt hij trouwen wel volslagen onbelangrijk, misschien vindt hij het wel best zoals het nu is en ziet hij het nut van trouwen niet in, misschien, misschien, misschien...

Kortom: Communiceer! Dat is trouwens ook superhandig voor de rest van je huwelijk met hem, mochten jullie bij elkaar blijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag hem: zou je mij ooit ten huwelijk vragen?
Dan hoor je snel genoeg wat hij ervan vind en dan zet je hem wellicht aan het denken!

Toegevoegd na 32 seconden:
Ik snap dat het natuurlijk leuk is als hij JOU zou vragen:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag hem of ie op.... (datum) den snipperdag wil nemen,omdat je met hem naar het stadhuis wilt om in ondertrouw te gaan. En voeg er aan toe,dat hij dan de trouwdatum mag bepalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uitlokken
snap jou wel