Voelen mannen zich ook wel eens sexueel geïntimideerd?

In welke situaties voelt een man zich ongewenst benaderd door een vrouw? Wanneer vindt hij flirten te ver gaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (12)

ik denk dat het van man tot man afhangt.. en wat voor persoonlijkheid, relatie, waarden,.. deze heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de vrouw in kwestie lelijk is!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
echt wel , aangeschoten dames op leeftijd die`lollig`gaan doen , bezorgt mij in ieder geval angstzweet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja zeker wel, als je het niet op prijs stelt. Zijn verschillende situaties waardoor je als man seksueel geïntimideerd kan gaan voelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verschillende malen werd ik actief benaderd door een meisje, zonder dat ik belangstelling had getoont. Dat vond ik best intimiderend, vooral omdat ik er helemaal geen zin in had.

Ik voelde mij als docent op een atheneum geintimideerd, toen een leerlinge achter mij aan zat en mij zelfs thuis benaderde voor sex.
Later hoorde ik dat ze zelfs een kind naar mij had vernoemt.

Toegevoegd na 20 uur:
Dat intimideren was, omdat het betreffende meisje mij overal achterna liep.

Toegevoegd na 20 uur:
getoont = getoond
vernoemt = vernoemd
Schande!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tsjonge, dan ben je wel heel ver gegaan zeg... een kind naar iemand vernoemen? Dan heeft ze dus ook een andere 'man' gekregen zeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, voor mij was ze meer een stalker dan een geile meid.
Ik snap niet waarom, ik was nooit een mooie jongen, een bijdehandje dat wel, en het is wel als je een twee jaar, nadat je eindexamen hebt gedaan voor de klas staat.
Die zoon met mijn naam is gemaakt door een andere jongen/man. Later belde zij me op om dat te vertellen. Het probleem was dat ik net uit de kast was gekomen en misschien daarom wat moeite had met het gebeuren. Als ik een hetero jongen was geweest, dan had ik haar waarschijnlijk wel gedaan en dan was ik strafbaar geweest.
Intimidatie is als je machteloos staat (voelt) ten opzichte van een agressor en daardoor gedwongen wordt tot.... Dit gebeurt natuurlijk veel minder vrouw -> man dan andersom.
Omdat mannen vaak fysiek sterker zijn dan vrouwen en ook minder te intimideren zijn omdat ze minder kwetsbaar voor chantage zijn komt het gewoon minder voor.
Het komt natuurlijk wel voor maar in mindere mate en ook zullen mannen er minder snel voor uitkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Persoonlijk denk ik dat de meeste mannen zich niet snel seksueel geintimideerd voelen , wij zijn wat dit aangaat wat toleranter , ervaren het wel (tot een zekere hoogte) als aangenaam . We zitten anders in elkaar , ervaren dit anders . Uiteraard met alle respect voor de vrouwen ! Ik geef een voorbeeld ; stel ik ben ergens aan het wandelen , en er springt ineens een ontklede vrouw uit de struiken . Nou , ik zou in eerste instantie wel even schrikken , maar zou het ook wel hoogst amusant vinden , zeker niet als het een nette dame is !!! Kortom ik zou er ZEKER NIET voor naar de politie rennen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor. Kijk maar eens naar deze film: Disclosure.
http://www.imdb.com/title/tt0109635/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja als een vrouw te veel moeite doet als zij zelf al begint over seks heb ik al geen zin meer.... Het is niet spannend

Tevens als ik 18 ben en er een oude 44 met je flirten wordt ik ook niet leuk van.. vind ik zelf eng.

Tevens er zijn bepaalde mannen zoals ik die angts hebben voor intimiteit dus ik vind sommige opmerkingen wel storend .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk, als een vrouw op leeftijd ( of een vrouwelijke homo) mij zaadvragende blikken geeft.. voel ik me geintimideerd.
Denk dat we het ook allemaal wel eens hebben meegemaakt dat je ongevraagd en hard in de kont werd geknepen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt toch ook wel een beetje van je zelf af, als een vrouw interesse in je hebt en jij niet in haar, kan je
dat toch wel op een subtiele manier duidelijk maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer een vrouw die erg uitdagend is niet van ophouden wil wetenen zo dicht bij je komt staan dat je haar (slechte)adem kunt ruiken of als ze in van alles en nog wat gaan knijpen wat duidelijk bij je eigen lichaam hoort.
Al met al denk ik dat vrouwen het net zo goed kunnen als mannen maar het meer wordt geaccepteerd en minder frequent voorkomt.
Aangezien het mij wel is overkomen en ik toch echt van het mannelijk geslacht ben zeg ik ja dat voelen mannen zich wel eens (als er tenminste nog 1 is)