Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben net uit huis geplaatst en 23 jaar k kan bij niemand terecht wat moet ik doen.. waar kan ik heen? please hel anders slaap ik op straat vannacht.

ik ben 23 jaar en net uit huis geplaatst, jullie zullen vast denken nou dan moet je je wel een kamer kunnen veroorloven, maar dat is in mijn geval niet haalbaar. ik ben namelijk nog student en ik krijg minimum stufi, omdat mijn ouders beide hoogverdieners zijn en die weigeren om mij te financieren met mijn studie. dus dat moet ik allemaal zelf betalen met een lullige 90 euro stufi. wel heb ik een bijbaantje en ben ik hard op zoek naar iets betaalbaars om te kunnen slapen. weet iemand waar ik terecht kan, welke instantie mensen van 23 jaar helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
11.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (24)

Het Leger des heils kan je meestal wel terecht, of anders helpen ze je daar wel verder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kan je voor vannacht en morgen bij het Legers des Heils slapen en daarna naar het maatschappelijkwerk gaan om je probleem verder te regelen. Ze gaan je heus helpen. Sterkte en succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je geen kennisen of vrienden? Bel anders één van hen op en vraag of je een nacht kunt blijven slapen. Morgen is het maandag, dan zijn de instanties weer open zodat je hulp kunt gaan zoeken.
Anders zoals gezegd een nachtje overblijven in een opvangtehuis voor dak- en thuislozen, bv van het leger des Heils.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je geen vrienden waar je tijdelijkk even terecht kan ?
of andere fam ? en dat je hun dan wat kostgeld geeft.
dan heb je ondertussen wat tijd om zelf iets te zoeken en te regelen,.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Kan je niet bij je ouders terecht? Anders is er vast wel iemand in de kennissen/vriendenkring die je tijdelijk kan helpen.
(Lees meer...)