Wanneer kan je je het een relatie noemen en serieus gaan nemen?

Heb een jongen 2 jaar en paar maanden toen leren kennen, en we kregen seks.. ik was zijn 1e meisje.
Maar ik wilde meer na een paar maanden'' relatie'' hij zag dat niet zo zitten.
Hij vond mij leuk en lief maar wilde nog geen relatie.
Hij gaf aan dat hij dat een benauwend iets vondt, na veel gesprekken zijn we verder gegaan en we deden alles wat normale stellen ook zouden doen.

Ik ben nu 2 jaar verder en ik heb zeker pas zijn ouders ontmoet en hij de mijne al eerder, hij was blij dat ik zijn ouders had ontmoet. Want hij vond het wel belangrijk wat zijn ouders van mij vonden.
We willen nu ook samen op vakantie.
Hij koopt dingentjes voor me zomaar uit het niets. zegt nu ook ik hou van jou.
En kijkt met mij naar huizen.? MAar het is nog niet duidelijk naar een relatie benoemd.
Wat is het nou?
Wanneer weet je nou of iemand echt van je houdt en voor je wilt gaan.
Als hij gaat stappen en hij is snachts weer thuis bij zijn ouders smst hij me altijd wel even dat hij thuis is.

Maar hij praat niet echt over zijn gevoelens. Hij zegt niet recht in mijn gezicht ik hou van jou, pas als ik zeg ik hou van jou zegt hij het ook.

ben zo gek op hem, maar vraag me continue dingen af!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deja vú, deze vraag komt me wel héél bekend voor!
Kimath
13 jaar geleden
je hebt eerst seks gehad en dan pas wilde je een relatie? Ik vind dit een beetje rare volgorde.

Antwoorden (5)

Vergeet het woord relatie en ga lekker verder met jullie leven. Dit is ook een vorm van een relatie.

Sommige mannen hebben heel veel tijd nodig om te wennen en verbondenheid. Gun hem die tijd.
Heel veel stellen zijn op deze manier gaan samen wonen, hebben kinderen gekregen enz. enz. Geniet er van en twijfel niet aan jezelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mannen hebben nu eenmaal niet zo erg het 'hart op de tong' als vrouwen. Voor ons is gevoel en uiting daaraan geven erg belangrijk. Als hij al antwoord dat hij van je houdt is dat al heel wat. Heel veel mannen zeggen dat niet zo vaak en/of spontaan als vrouwen dat wel doen.
Ze zijn er niet zo mee bezig. Dat hij blij was dat je ouders hun goedkeuring gaven en dat hij dat belangrijk vond, zegt toch al heel wat? Dat hij al samen met jou huizen bekijkt, je altijd even smst als hij thuis is, dat zijn toch al bevestigingen voor jou dat hij jou belangrijk vindt.
Vooral het feit dat je zijn eerste meisje was, vlak dat niet uit! Straks ga je samen op vakantie, dan ben je echt samen en dan kan er van alles veranderen. Misschien bevalt het hem wel zo dat hij niet kan wachten om samen te wonen. Relax, geef hem de tijd en geniet van jullie tijd samen. Bega niet de fout hem te 'pushen',want daar kan niemand echt lang tegen en voor je het beseft heb je er zo`n spijt van! Twijfel niet aan zijn gevoelens en vertrouw hem, dat is zo belangrijk.
amc
13 jaar geleden
hoi.Ik denk dat hij nog aan sommige dingen twijfelt,weet je.daar zou je 8er moeten komen wat dat is.En dan een goed en open gesprek met hem hebben en over de toekomst praten enzo,wat hij ervan verw8 en hoe hij een ideale relatie ziet.Of hij het wel ziet zitten voor het leven lang e.d.Misschien wil hij óók nog wel een deel van z'n vrijheid houden om bep. dingen te doen,dus moet je er8er komen wát zijn favoriete ding is.Dan kom je 8er z'n ware gevoelens: over jou,het leven,de toekomst,plannen daarover enzo.k,hoop dat je er wat aan hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het loopt als een eend, kwaakt als een eend en eruit ziet als een eend, dan is het een eend.

Hij wil het misschien geen relatie noemen, maar dat is het natuurlijk wel. Vergeet dat woord, daarmee jaag je hem blijkbaar de stuipen op het lijf, en geniet gewoon van wat jullie samen hebben!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij hebt er behoefte aan dat hij ZEGT dat het een relatie is. Dat is natuurlijk prima want dat is jouw gevoel en behoefte.
Uit alles wat je schrijft, blijkt dat deze jongen gek op je is, geeft je zomaar kadootjes, over en weer kennis gemaakt met de ouders, kijkt naar een huis samen etc. Dat kun je naar mijn mening beter hebben dan iemand die ZEGT dat hij een relatie heeft met zijn vriendin maar er niet naar handelt!

Misschien brengt je dit op een ander idee over zijn manier van zijn liefde tonen. Dat doet hij prima! Het is iemand die niet gemakkelijk over zijn gevoel praat maar hij laat het je wel op andere manieren zien en ervaren.

Wees er blij mee meid en neem jezelf niet te serieus. Geniet vooral van jullie samenzijn en wat hij en jij voor elkaar doen. De rest is niet zo belangrijk!

Enjoy Life!
Yvonne