Als een jongen zegt dat hij wel om je geeft, maar nog niet klaar is voor een relatie?

Ik heb een heel leuke jongen leren kennen, waar ik heel goed mee kan praten. En waar ik me echt op me gemak bij voel. Hij zegt hetzelfde over mij en dat niet wist wat het was maar zo'n gevoelens had ik nog nooit gehad voor een meid. Natuurlijk leuk om te horen, maar hij geeft wel aan dat hij geen relatie wilt. Hij zegt hij vind het goed zoals het nu als vrijgezel, maar het wil wel nog gewoon "intiem" zijn. Ik vind die persoon echt leuk en had geprobeerd of ik kan wennen om alleen nu een soort sexrelatie te hebben. Maar ik voel me daar niet lekker bij. Moet ik hem nu voor een keus zetten of wat kan ik het beste doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (13)

Je moet hem zelf laten beslissen en hem niet onder druk zetten. Wanneer hij geen (sex)relatie met je wil, moet je dat accepteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms is het ook fijn om gewoon een leuke/goede vriend te hebben waarmee je normaal kan praten. Als je een goede vriendschap hebt en je wilt een relatie, kan dat je vriendschap helemaal verpesten. doe wat jou het beste lijkt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien kan je een of meer hobbies die je samen hebt,ook samen vaker doen en dan groei je naar elkaar toe en je kunt mekaar ook misschien in andere dingen vrij laten weet je zodat die jongen ziet dat hij niet gepresst wordt zeg maar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat moet je juist zelf bepalen. Als jij je niet lekker voelt bij alleen de seks en hij is niet geïnteresseerd in een relatie dan lijkt het me heel duidelijk. Als je toch denkt dat hij meer wilt moet je hem dat vragen en dan hoor je vanzelf wel hoe hij daar over denkt. Of jij moet accepteren dat het alleen om de seks gaat en dat je maar moet afwachten of er meer uit komt. Maar die beslissing moet je zelf nemen, het is jouw relatie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het klinkt misschien hard, maar het eerste wat mij te binnen schiet als ik dit lees, is "He's just not that into you".
Als hij stapelgek op je zou zijn geweest, had hij echt wel een volwaardige relatie met je gewild. Als jullie nu wel met elkaar naar bed gaan, heeft hij het beste van twee werelden... EN hij heeft sex wanneer hij wil, EN het is 'okee' dat hij ook om zich heen kan blijven kijken...

Is dat wat jij wilt? Als je je er goed bij voelt, is het jouw keuze en dat is prima. Als jij je er NIET okee bij voelt, en je gaat er wel mee door, hou dan wel in de gaten dat dit niet gelijkwaardig is...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
amc
13 jaar geleden
Ik dacht hetzelfde +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja: +
Jij voelt je daar niet lekker bij.
En daar gaat het om!!

Hij vindt het wel goed zo, geen relatie, maar wel seks.
Dat is van zijn kant lekker vrijblijvend.
Kan hij doen wat hij wil, en jij kan hem nooit iets verwijten of wat dan ook.
Lekker makkelijk voor hem.

Ja, je moet hem voor de keuze zetten.

Je moet nu maar eens even flink afstand nemen.
Jij laat je niet meer alleen voor de seks gebruiken.

Er zijn genoeg heel erg leuke personen, die
wel voor jou willen gaan en jou als persoon waarderen
en niet alleen voor de seks.

En als hij echt om jou geeft en die gevoelens waar hij
het over had, die zijn iets waard, dan merk je dat wel.

En anders is hij jou niet waard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als JIJ je er niet lekker bij voelt, dan zegt dat toch al genoeg?
Hij wil intiem zijn, voor jou kan dat alleen als jullie een relatie hebben, dus met wat meer verplichtingen dan alleen seks.
Jij hebt het op zijn manier geprobeerd, dat voelt niet goed, dus dat moet je niet doen.
Of hij dan bereid is iets meer te investeren in jullie contact, zal van hem afhangen.
Vertel hem hoe jij je voelt, en zeg dat hij toch zal moeten kiezen: een relatie, of geen seks maar alleen vriendschap (als je dat wilt).
Als hij geen relatie wil, dan is hij jou niet waard.

JIJ bent de baas over wat je wel en niet doet en je moet niets - zeker geen dingen waar je je ongelukkig door voelt.

Sterkte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij is in elk geval wel eerlijk en duidelijk. Je weet waar je aan toe bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is eigenlijk allemaal al gezegd. Ik vrees dat hij vooral niet wist dat hij zulke gevoelens in z'n broek kon hebben, die ook nog beantwoord worden, zónder dat hij een relatie hoeft te beginnen! Da's lekker handig voor 'm. Zo kan hij er vast nog wel een stuk of 5 om z'n vingers winden. Zit je straks in z'n harem, wellicht ook een nieuwe ervaring. Klinkt erg cynisch, ik heb ook maar 1 advies: wegwezen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meissie,

dit is zo gek...
Ik heb dit precies zo gehad en ik ben 2 jaar en 3 maandne verder en het oogt wel meer als een relatie..
We zijn al beide bij elkaars ouders geweest.
Hij heeft ook ooit geroepen, ja ik vind jou echt heel leuk en lief maar ik wil nog geen relatie..
Ik was zijn eerste meisje we zijn nu 23 en 22.
We kunnen het zo goed met elkaar opschieten, we lachen met elkaar. Hebben de zelfde interesses.
Heb vaak gehad dat ik het ff niet meer zag zitten tussen ons gewoon het feit dat hij geen relatie wilde, maar ik bleef er voor vechten...
En nu is het wat het geworden is.
We willen volgend jaar zomer samen op vakantie en a.s kerst waarschijnlijk ook.

Ik zou zeggen volg je gevoel, heb ik ook gedaan.

Sterkte!!!! Want ik weet hoe kut het voelt zeker als jij graag wilt en hij niet!! Ik denk dat hij een soort van bindingsangst heeft, dus een te benauwd gevoel als jij het woordje relatie hoort, dat had die van mij ook!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat hij geen interesse heeft en dat hij gewoon seks met je wilt als ik het zo lees...

IK zou zelf wat meer afstand nemen en hem als vriend zien als je dan ziet dat hij wat dichter komt en zelf contact weer zoekt dan weet je dat het goed ziet door zijn acties niet door zijn woorden.

Dus neem zelf wat afstand en zie wat het resultaat is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga weer hetzelfde antwoord geven zoals ik altijd doe als ik dit soort dingen lees en waar Oprah ooit mee begonnen is:

HE IS JUST NOT THAT INTO YOU!

Succes, er zijn zoveel leuke mannen die jou meer verdienen.
13 jaar geleden
Ik denk dat die jongen, je gewoon aardig vindt... Hij kan erg van je genieten, en dat vindt hij goed zo.

Als je echt een relatie wilt, zou je hem moeten overhalen, niet zo dat je zeuren ofzo want jongens zijn allergisch voor zeuren.... ECHT WAAR.... Maar als hij het echt niet wilt, dan moet je het zo maar laten.... Jij kan er niks aan doen en je kan niet eeuwig aan één iemand blijven hangen, dus gewoon vragen en proberen....

Groetjes,
Staartvin