waarom wil iemand niet knuffelen zoenen en intiem zijn alleen tijdens de sex ?

Ik heb een relatie van 7 maanden gehad met een jongen.
maar om de zelfde reden ben ik ook weer gestopt met deze relatie en nu spreken we nog wel met elkaar af en we houden ook nog steeds van elkaar.
het gaat er om dat in twee weken tijd is hij van heel lief en zorgzaam en leuk knuffelig zoenen leuke dingen doen naar saai niks doen 1 klein kusje sex zit er dan wel in.
maar hij is zo veranderd weer in die twee weken en hij had mij beloofd dat het anders zou worden meer bankhangen knuffelen zoenen leuke dingen doen enzo.
het is alleen dat hij niet veel aan de liefde doet en dat ik wel een romantisch type ben die daar graag aan doet.
maar als ik hem om een knuffel vraag zegt hij meestal nee!
of waarom.
en om bankhangen of lekker tegen hem aan liggen op de bank zit er ook niet in (alleen als hij dat wil) en dat doet mij pijn. ik zelf denk dat deze jongen bindingsangst heeft omdat hij altijd alles maar moest doen van ze ex ook al wou hij dat niet, maar 2 jaar geleden toen hij met mij ging deed hij ook al zo ik ben echt ten einde raad met hem.
ik wil hem terug , maar ik wil ook dat hij wat liever tegen me doet want hij kan soms heel gemeen zijn.
ik zag deze site en ik dit is toch wel een brandend probleem die al heel lang speelt ik weet niet wat ik er mee moet doen.
ik las wel zoiets van kijk naar de dingen die hij wel voor je doet hij komt me bijv wel ophalen en vragen om wat leuks te doen,
weten jullie hier iets meer van ervaring mee ik hoor het graag groetjes S.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
22.4K

Antwoorden (8)

Sommige mensen zijn nou eenmaal lichamelijker ingesteld dan anderen. Sommigen knuffelen graag of hangen tegen elkaar aan, anderen niet.
Je zegt ook dat hij soms "Nee" zegt of "waarom" als je om een knuffel vraagt.
Dat wordt al wat zorgelijker.
Nog zorgelijker wordt het dat je schrijft dat hij soms heel gemeen kan zijn.
Je zou je eens af kunnen vragen waarom hij eigenlijk bij jou is. Als het alleen om de sex gaat, lijkt het mij gedoemd te mislukken. Een relatie is er bovenal om het leuk met elkaar te hebben.
Ook kun je je afvragen waardoor je zo tot hem aangetrokken bent.
Misschien moet je (helaas) maar accepteren dat jullie in dit opzicht gewoon te veel van elkaar verschillen.

Sterkte ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die jongen is uitgekeken op je, want als iemand echt veel van je houd dan zal hij al zijn aandacht aan jouw besteden en al zijn intresse tonen..voor zolang de relatie duurt..voor hem moddert het lekker aan , maar voor jou,... ne niet echt leuk.. dus aan jou de taak om de knoop door te hakken

je vind vast wel een andere jongen die zorgzaam behulpzaam is, iemand die all zijn interesse en aandacht aan je besteed.. iemand die het bankhangen langer volhoud dan deze gozer...

groetjesss....(bankhangen is mijn hobby)hehe

succes..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet iedereen heeft dezelfde behoefte aan lichamelijk contact. En persoonlijk denk ik dat dit zó'n basale behoefte betreft, dat er in een relatie niet snel overheen is te komen als die behoeftes in de partners niet een beetje overeenkomen. De behoefte aan een knuffel kan bijvoorbeeld veel groter zijn dan de behoefte aan seks, en dat is al iets waar een relatie op stuk kan lopen.

Alleen al het feit dat je telkens om een knuffel moet vrágen is zorgelijk, laat staan dat hij 'nee' of 'waarom' zegt. Als de behoeftes van partners aan lichamelijk contact een beetje gelijklopen, knuffelen ze vanzelf, zonder dat daar een bewuste beslissing of een vraag van de één aan de ander aan voorafgaat.

Je zegt dat je hem terugwilt, maar wat wil je precies terug? De jongen met wie je lichamelijk contact tekortkomt? De jongen die zelfs gemeen tegen je doet? Lijkt me niet, toch? Wat jij wilt, is een andere versie van die jongen, je wilt jouw idee van wie die jongen volgens jouw wensen zou moeten zijn.

Zo werkt het niet. Mensen zijn niet wie ze volgens jou zouden moeten zijn alleen omdat jij dat wilt. En ook niet omdat je aan ze vraagt om een bepaalde persoon te zijn, en ook niet omdat jij wat dan ook doet in een poging om ze die persoon te laten zijn. Mensen zijn wie ze zélf zijn, en jij kan de ander niet veranderen.

Een relatie met deze jongen zal áltijd een relatie zijn met iemand met wie je onvoldoende lichamelijk contact zal hebben, en met iemand die gemeen tegen je doet. Leuker kan ik het niet maken, wel realistischer.

Of jij dat voor lief wilt nemen omdat dezelfde jongen je op komt halen en je vraagt om wat leuks te gaan doen (klinkt voor mij nogal vanzelfsprekend eerlijk gezegd) moet je zelf weten. Maar persoonlijk zou ik nooit een relatie willen hebben waarin ik zoveel tekort aan lichamelijk contact zou hebben. Die behoefte zit gewoon te diep ingebakken om te negeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt het weer uidgebreid en mooi verwoord +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel mooi verwoord...
Hij voldoet wat een relatie aangaat niet aan jouw verwachtingen , probeer hem gewoon als vriend te houden als hij daar nog interesse in heeft , en kijk wat een relatie aangaat voor een ander die aan jouw verwachting voldoet . Het kan wel zijn dat als je eenmaal een ander hebt , dat hij ( volgens zo als je hem beschrijft ) heel erg jaloers zal zijn , en probeert te dwarsbomen . Succes hiermee .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ken het probleem. in het begin zat ik ook vaak te denken van waarom doet hij zo, geeft hij niet om mij blablabla. maar niet iedereen is hetzelfde.. mss is hij wel iemand die zijn liefde niet kan laten zien? dat hij het toch op een andere manier laat zien maar dat jij het niet ziet. dit was bij het geval, k was zo geconcentreerd op het romantische gedoe, en bankhangen enz maar toen ik er over ging nadenken zag ik dat hij het op een andere manier liet zien, en dat het romantische gedoe niet echt iets voor hem is. Majah je geeft ook aan dat hij gemeen is dus dit vind ik wel erg. Ik denk dat het voor jouw belangrijk is om na te denken of je wel verder met hem wilt. Dus met hem blijven en verdrietig zijn? Of op zoek gaan naar iemand anders waar je de nodige aandacht wel kunt krijgen :))) succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben iemand die heel graag knuffelt, bij je zitten, enzv.

Mijn vriend heeft dit veeeeel minder.
In het begin ook wel dan is alles nieuw en leuk,maar later kan dat minder worden.

Ik ben opgegroeit met ouders die hun liefde ook lieten zien; door gezellig tegen elkaar aan te hangen op de bank, enzv.
Zijn ouders daarin tegen heb ik in de 7 jaar dat ik een relatie met hem heb nog nooit een kus of een kroel gezien, in ieder geval niet in het openbaar.
Maar hij kreeg liefde door spullen, niet doo reen kus of een kroel.
Ik denk altijd bij hem.. hoe moet je het geven als je het nooit gehad hebt, sowieso is het bij hun in het openbaar NOT DONE
Het is wel al wat meer geworden.....
Maar zo zit hij nou eenmaal in elkaar.
En verhalen met hij is op je uitgekeken, vindt ik altijd van die onzin tuurlijk kan het, maar dan zou die van mij ook al weggelopen moet zijn ....

En ieder mens is anders en de behoeftes ook....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken mensen die op hun zestiende een relatie kregen en allebei dachten dat "het zo hoorde" wat ze meemaakten. Daarom legden ze zich neer bij wat ze (niet) hadden. Ze kwamen er op hun dertigste of veertigste achter dat er toch wel iets meer onder de zon was dan wat zij hadden. Toen hadden ze echter inmiddels wel twee of drie kindertjes en was het dus niet meer zo makkelijk om uit elkaar te gaan. Dus bleven ze hun hele leven ongelukkig bij elkaar OF gingen ze uit elkaar en moesten ze hun kindertjes daarmee ongelooflijk veel pijn doen. Kortom: als het nu al helemaal niet is wat je werkelijk zou wensen, kap er dan heel snel mee! Enneh, waarom hou je eigenlijk van hem, terwijl hij in niets voldoet aan wat jij zou willen?
Omdat hij misschien wel bindingsangst heeft? Heeft-ie over 20 jaar nog. Denk dus vooral goed na. Mijn advies: lekker wachten tot je iemand ontmoet die bij je past en net als jij romantisch op de bank wil hangen! Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey hey!
Ten eerste: in principe ben ik nooit zo van meteen zeggen dat je er mee moet kappen, maar ik geloof wel dat je een jongen niet kunt veranderen, althans niet radicaal kan veranderen. Als jullie echt zoveel verschillen en geen van tweeen wil concessie doen, dan moet je misschien je relatie heroverwegen, maar zover hoeft het nog niet te zijn.
Als jullie allebei echt verliefd zijn en samen verder willen dan zul je moeten werken aan je relatie. Praat over je probleem, vertel hem wat je dwars zit. Vertel hem ook waarom je aandacht wil. Ben je onzeker van jezelf? Of is het juist omdat je hem zo geweldig vindt? (Is voor hem nooit erg om te horen). En als hij instemt met je meer aandacht te geven dan moet jij instemmen met minder aandacht te vragen. De liefde komt immers van 2 kanten. En dan moet het groeien met vertrouwen en communicatie.
Naast erover te praten en eraan te werken wil ik je ook nog adviseren om vooral ook te zien hoe hij wel laat zien dat hij van je houdt. Je geeft aan dat hij je wel uitnodigt om wat leuks te gaan doen of andere lieve dingen. Zorg ervoor dat je die dingen niet mist. Let er bijvoorbeeld ook op of hij je toelaat in zijn persoonlijke leven. Ken je zijn vrienden? Ken je zijn familie? Wil hij je er graag bij hebben of is hij liever met z'n tweeen of apart? Zijn er bepaalde dingen die hij voor jou doet of laat die voor hem niet vanzelfsprekend zijn? Zoek de kleine dingen, waarmee hij zijn affectie toont.
Succes!