waarom wil iemand niet knuffelen zoenen en intiem zijn alleen tijdens de sex ?

Ik heb een relatie van 7 maanden gehad met een jongen.
maar om de zelfde reden ben ik ook weer gestopt met deze relatie en nu spreken we nog wel met elkaar af en we houden ook nog steeds van elkaar.
het gaat er om dat in twee weken tijd is hij van heel lief en zorgzaam en leuk knuffelig zoenen leuke dingen doen naar saai niks doen 1 klein kusje sex zit er dan wel in.
maar hij is zo veranderd weer in die twee weken en hij had mij beloofd dat het anders zou worden meer bankhangen knuffelen zoenen leuke dingen doen enzo.
het is alleen dat hij niet veel aan de liefde doet en dat ik wel een romantisch type ben die daar graag aan doet.
maar als ik hem om een knuffel vraag zegt hij meestal nee!
of waarom.
en om bankhangen of lekker tegen hem aan liggen op de bank zit er ook niet in (alleen als hij dat wil) en dat doet mij pijn. ik zelf denk dat deze jongen bindingsangst heeft omdat hij altijd alles maar moest doen van ze ex ook al wou hij dat niet, maar 2 jaar geleden toen hij met mij ging deed hij ook al zo ik ben echt ten einde raad met hem.
ik wil hem terug , maar ik wil ook dat hij wat liever tegen me doet want hij kan soms heel gemeen zijn.
ik zag deze site en ik dit is toch wel een brandend probleem die al heel lang speelt ik weet niet wat ik er mee moet doen.
ik las wel zoiets van kijk naar de dingen die hij wel voor je doet hij komt me bijv wel ophalen en vragen om wat leuks te doen,
weten jullie hier iets meer van ervaring mee ik hoor het graag groetjes S.

Weet jij het antwoord?

/2500

ik ken het probleem. in het begin zat ik ook vaak te denken van waarom doet hij zo, geeft hij niet om mij blablabla. maar niet iedereen is hetzelfde.. mss is hij wel iemand die zijn liefde niet kan laten zien? dat hij het toch op een andere manier laat zien maar dat jij het niet ziet. dit was bij het geval, k was zo geconcentreerd op het romantische gedoe, en bankhangen enz maar toen ik er over ging nadenken zag ik dat hij het op een andere manier liet zien, en dat het romantische gedoe niet echt iets voor hem is. Majah je geeft ook aan dat hij gemeen is dus dit vind ik wel erg. Ik denk dat het voor jouw belangrijk is om na te denken of je wel verder met hem wilt. Dus met hem blijven en verdrietig zijn? Of op zoek gaan naar iemand anders waar je de nodige aandacht wel kunt krijgen :))) succes!

Ik ken mensen die op hun zestiende een relatie kregen en allebei dachten dat "het zo hoorde" wat ze meemaakten. Daarom legden ze zich neer bij wat ze (niet) hadden. Ze kwamen er op hun dertigste of veertigste achter dat er toch wel iets meer onder de zon was dan wat zij hadden. Toen hadden ze echter inmiddels wel twee of drie kindertjes en was het dus niet meer zo makkelijk om uit elkaar te gaan. Dus bleven ze hun hele leven ongelukkig bij elkaar OF gingen ze uit elkaar en moesten ze hun kindertjes daarmee ongelooflijk veel pijn doen. Kortom: als het nu al helemaal niet is wat je werkelijk zou wensen, kap er dan heel snel mee! Enneh, waarom hou je eigenlijk van hem, terwijl hij in niets voldoet aan wat jij zou willen? Omdat hij misschien wel bindingsangst heeft? Heeft-ie over 20 jaar nog. Denk dus vooral goed na. Mijn advies: lekker wachten tot je iemand ontmoet die bij je past en net als jij romantisch op de bank wil hangen! Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100