Niemand zegt nooit iets tegen mij...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ze nooit meer zonder me zou kunnen; behoorlijk romantisch.

Voor mij gaf het een bekneld gevoel.. Niet veel later stond er een punt achter dat hoofdstuk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je bent een hele lieve clown.......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Wat eten we vanavond ?"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol +1
Je bent m'n knuffelbeertje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas laat deze site dergelijk taalgebruik niet toe...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben niet zo van de romantische ; wordt er een beetje iebelig van. Ben zelf ook meer het praktische type, dus degenen die het ooit geprobeerd hebben waren daarna ook wel weer snel lover-af. Dat kleffe gedoe, jekkie.
Woorden waar oprechte waardering, liefde en trouw uit spreekt hoor ik graag (en gelukkig vaak), maar het is de timing en de context die het hem doet. Metaforen werken bij mij eerder averechts. Het meest romantische dat ik in elk geval positief heb opgevat zal dan ook vermoedelijk iets zijn in de orde van : wat ben je toch een heerlijk gek mens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wel in het engels maar in het Nederlands klinkt het zo stom:

'I'm a butterfly when I'm in your hands'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'vind je het erg om vroeg op te staan morgenochtend? nee? kom je dan hier heen, alsjeblieft?'

hm 't is al wel weer veel te lang geleden =P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We zijn er nu te oud voor maar wat had ik met jou graag kinderen gehad.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toen ik mijn vriendin (nu verloofde) ten huwelijk vroeg.
"Are you being serious?"